Kirjoittaja Aihe: Kirkkovenettä soutamassa.  (Luettu 7345 kertaa)

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Kirkkovenettä soutamassa.
« : 29.06.2012 11:35:47 »
 Olen saanut kokea taas aivan uuden elämyksen.
 Seurakuntamme järjesti Kansanlaulu-kirkko retken saareen.
Kulkuneuvona olivat suuret kirkkoveneet.Ei siinä muu auttanut kuin istua vain omalle paikalleen ja tarttua airoihin.
Veto..Veto.. huuteli itse Kirkkoherramme veneen perässä ja niin sitä mentiin..
Mahtava kokemus  kun yhteistyö pelaa.Sääkin suosi ja perillä odotti nokipannu kahvit ja virsiseurat kansanmusiikin tahdiss

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Kirkkovenettä soutamassa.
« Vastaus #1 : 02.07.2012 10:09:25 »
Olen yrittänyt monta eri asiaa että saataisiin vähän keskustelua aikaiseksi.Kyllä on hiljaista täällä meidän palstoilla.
Nyt alkoi jo heinäkuu mutta sataa,sataa,
Varmaan moni miettii minkälainen miesten nielijä täällä on kun seuraa noita minun juttuja.
Totuus on vähän toinen.Olen sellainen totuuksien etsijä,myös epäilevä esim.uskonnossa.
Elämä vaan annetaan meille kerran elettäväksi ja onhan se ihanaa kun sen oikein oivaltaa..
Minulla on neljä suhteellisen hyvin kouluttautunutta tytärtä ja heidän perheensä taustatukena ympäri maailmaa.
Mutta silti joskus tunnen itseni niin yksinäiseksi
Torjun yksinäisyyttäni näin erilaisten nettipalstojen sivuilla ja välillä kudon sukkia.
Nytkin aloitin miestensukat ohuesta langasta ,ei tietoa vielä kuka ne saa....
Jokainen joka harrastaa neulomista varmaan tietää että on paljon mielekkäämpää kutoa kun on joku jolle ne aikoo antaa.
Jospa vaikka saisin Kropsunkin syksyllä tänne jos taas kokoonnutaan Kunttarilla..

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Kirkkovenettä soutamassa.
« Vastaus #2 : 02.07.2012 23:04:59 »
Mahtavaa Anniliisa, että pidät palstaa hengissä. Minä olen käynyt vain lukemassa viimeiset pari kuukautta. Mutta nyt, kun rantaprojektini on valmis ja minä saan mennä sinne vain lauantaisin, kun pitää siivota ja ottaa uudet tulokkaat vastaan jää minulle aikaa joskus vastaillakin. Elokuun lopulle saakka näin.

Minulle ei ole tullut kertaakaan mieleen, että olisit "miestennielijä". Sinulla on hyvää huumoria ja väriä jutuissasi. Onko se sitä savolaisuutta, ei vääräleukaista sellaista!
Ja saa noita kaksilahkeisia vähän kiusoitellakin!!!

Minunkin toiveajatukseni on, että rannalle tulisi kaksilahkeinen, joka haluaisikin jäädä talonmieheksi!!!!! Kalaisaan, puhtaaseen järveen, tiluksiin ja asumuksiin varmaan olisi tyytyväinen, vaan kelpaiskohan minun kutomat sukat!

Saa nähdä.

Heleää heinäkuuta kaikille goldenilaisille.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Kirkkovenettä soutamassa.
« Vastaus #3 : 08.07.2012 14:16:09 »
Meitä on tällä palstalla monta ,joilla on elämänvene yksin soudettavana..
Kuuntelin tuossa juuri ruokaa laitellessani Janne Tulkin vanhaa laulelmaa.

Tuntematon ihmisentie ja huominen on.

Vaikka elämäntilanteessa ei olisikaan mitään valittamista vaan kaikki on aivan hyvin on siellä sydämen johjalla kuitenkin sellainen kaipuu.Onko se kalakaveri tai villasukkien tarvitsija on sivuseikka.
Näin viimeyönä unessa taas Yö-yhtyeen OLLI LINDHOLMIN ja hän muka tunnisti minut ja nosti kättään kun huusin Olli..Olli...
Olen samaistanut Ollin poikani hahmoksi,jonka menetin neljäkymmenvuotiaana.

Näin unen varmaan siksi kun täällä on ne Viinijuhlat ja Yö-yhtye esiintymässä.
Vanha sanontahan on..Joka uniansa uskoo se varjoansa kumartaa...