Kirjoittaja Aihe: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?  (Luettu 14138 kertaa)

Matias

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« : 04.04.2012 01:29:05 »
Minulla on 400 euron matkalahjakortti.

Olen laiska matkustamaan, mutta kaipa lahja pitäisi käyttää. :-\

Minne matkamiehen  matka vois suuntautua tuolla budjetilla? ;)

pauliina

  • Vieras
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #1 : 04.04.2012 08:13:31 »
Hieno lahja. Oletko jo kotimaan "kolunnut"? Aurinkokin olisi kova juttu näin takatalven aikoihin,Espanjaan? 8)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #2 : 04.04.2012 08:35:49 »
Viron kylpylöissä saa tuolla rahalla jo melkoista hemmottelua.

Sain joitakin vuosia sitten matkalahjakortin. Olin Italian Gardajärvellä. Upeita maisemia, vanhaa kulttuuria, hyvää ruokaa. Voin suositella!

Hyvää matkaa!  :)

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #3 : 05.04.2012 11:48:46 »
Kieroleukainen savolais gollekani vastaisi "minne vuoan" lahjakortit on siitä ongelmallisia ettei niillä yleensä voi hyöyntää netin tarjouksia.Kelpaavat pääsääntöisesti tiettyyn matkatoimistoon /matkanjärjestäjään.Joten myyvät normihintasen reissun ja siitä miinus lahjakortin arvo,lopun saa maksaa itse,jos matkan hinta alle lahjan ei palautusta vaan hyvitys matkustusluokan korotus,aterioita,retkiä tai muuta sellaista,niin toimisto/käsittelymaksuja unohtamatta.Eli 399€ tarjous tulee muutama kymppi käsittelykuja maksuun käteisellä. 

Liena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #4 : 08.04.2012 22:17:49 »
Minulla on 400 euron matkalahjakortti.

Olen laiska matkustamaan, mutta kaipa lahja pitäisi käyttää. :-\

Minne matkamiehen  matka vois suuntautua tuolla budjetilla? ;)
Et kovin kauaksi ,varmaan kotimaan kohteissakin tuo raha menee äkkiä.Mutta laitapa tuohon itseltä lisää vaikka 1000 euroa niin jopa pääset ilmojen halki vähän kauemmaksikin.Ei oikeastaan Euroopan rajojen ulkopuolelle.Hyvää matkaa!

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #5 : 10.04.2012 12:09:18 »
Katseli netin äkkilähtöjä eri matkanjärjestäjä/lentoyhtiö, 400€ +/- joku kyppi pääsee kun maksaa suoraan netissä nettipankki,viikko Baltia kylpylöitä, välimeren maat Kanaria hotelli aamiaisella.pitää olla lähtökuopissa ja otaa se mikä sillähetkellä hyvälle tuntuu. Kotimaa pari yötä siinä se meni neljän huntin lahjakortti,tai se tonni lisää.
Eli lahjakortti on minusta huono lahja,  :'( samoin laivalla saatu "ilmanen risteily" kortti se vasta kallis,jos et asu kävely tai paikallis-liikenteen  matkan etäisydellä laiva rannasta.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #6 : 12.04.2012 14:05:53 »
Kaikki on suhteellista. Olisin tosi iloinen 400 euron matkalahjakortista. Lähtisin Saarenmaan kevääseen. Matka 8 pv. Matka, kämppä, puolihoito, pari hoitokertaa päivässä 334 euroa. Kun en shoppaile, en osta krääsää enkä viinaa, lisärahaa en paljoakaan tarvitse. En ainakaan 1000 euroa.

Lienee kaunista siellä Saarenmaalla, en ole käynyt.  8)

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #7 : 12.04.2012 23:02:59 »
Pumpuli on oikeassa kyllä baltiaan tuolla summalla sen viikon viettää,kotomaa 2vrk, sama hoitopaketti,ei tarvii kotoa kauaa pois olla se hyvä puoli. 8)

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #8 : 12.04.2012 23:05:51 »
ps,jäi sanomatta Saarenmaa Kureaari tosi kaunista ,piispanlinna tutustumisen arvoinen

Matias

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Miten olisi interrail
« Vastaus #9 : 26.04.2012 12:45:25 »
Nuorena en saanut tilaisuutta lähteä Eurooppaan interreilaamaan.

Onkohan nykyään mahdolllista wanhan ukon lähteä interreilaamaan?
Eri asia tietenkin, uskaltaisko? ;)

pauliina

  • Vieras
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #10 : 26.04.2012 15:05:07 »
Vanhana tottakai kannattaa;Wanhuus ja viisaus interreilaamisessakin.

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Mihin voisi matkustaa 400 eurolla?
« Vastaus #11 : 02.05.2012 15:02:41 »
VR;n sivuilta löytyy 60+v hinnat inter rallaamiseen,se kuukuden lippu ei kovin pahan hintainen (eikä kelpaa kotima ).Että eikun menoksi,kannatta KeLa;n sivuilta ensin hankkia yleiseuroopalainen  sairausvakuutus kortti,varmuuden vuoksi.Toimii EU:n alueella melkein joka maassa,(ei Suomi) tarvittaessa pääsee paikallisen julkiseen terveyden hoitoon.Minun kortti tuli postissa noin 2viikkoa.Niin ja muista samutta valot, sulkea ulkoovi,katkasta posti.