Keskustelualueet > Harrastukset

Mikä tuoksu?

(1/5) > >>

pumpuli:
Olen kohdannut kantapaikassani charmikkaan miehen (taas kerran). Olen esitellyt kaikki avuni: tanssitaitoni, "henkevyyteni", hauskuuteni, räpytellyt ripsiäni, kuin Iines Ankka. Tanssiessa ei voi oikein ruokaa tarjota. Viimeisenä konstina ajattelin, että joku hienovarainen tuoksu saattaisi tehota. Jasmiini, myski, pullantuoksu, läskisoosi????  ;)

kropsu1:
Nyt taisikin Anniliisa, mun ihailuni kohteelle tulla vivahde- ero.
Oon vuosia jo haaveillut sun hienostuneesta ympäristöstäsi,,ynnä ajatuksistasi,
mutta pumpulipa huitaisi sellaisen syötin et oon vallan myyty...
Se osaa tehdä läskisoosia..
Pitää sen kantapaikan hidalgon olla melkoinen vegetaristi,, jos ei läskisoosilla
muovaudu. Kateen puheita!!!

Anniliisa:
Voi minkä myrkyn nyt lykkäs.
Että pumpulin kanssa kaksintaisteluun.Kropsu kulta,minä olen Pumpulin tavannut ja en aio hänen kanssaan otella.
Kyllä sinä,vanha herrasmies voit meidät molemmat omia jos niikseen tulee.
Pumpuli laittaa sitä sianlihakastiketta ja minä aina sitä savon kuuluisaa ahvenkukkoa.
Olet vaan kuin kukka kämmenellä.
Mitä tuoksuihin tulee niin nyt tuoksuu päivänliljat joita on tuossa pihallani näyttävä puska.

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli - 27.06.2012 17:34:27 --- Viimeisenä konstina ajattelin, että joku hienovarainen tuoksu saattaisi tehota. Jasmiini, myski, pullantuoksu, läskisoosi????  ;)

--- Lainaus päättyy ---

 ;D ;D
Tykkään pumpulin huumorista!
Kysyin houkuttelevimmasta tuoksusta Häneltä Joka Asuu Meillä, kuuluuhan hän miespuoliseen väestöön. Arvasin mitä sieltä tulee: pullantuoksu! Toinen paras vaihtoehto on läskisoosi. Hajuvedet eivät niinkään viekottele (kuulemma, miten lie tosititanteessa).
Nyt tarvittaisiin kuitenkin laajempi otanta miesten makumieltymyksistä. Miten on, palstan herrahenkilöt?

Kysyin miksi juuri tuore pulla tuoksuu niin ihanalta. Siihen liittyy PP:n mielestä vain kodikkaita ja lämpimiä muistoja.
Onnea metsästykseen  ;)

pumpuli:
Muistuipa tässä mieleeni elokuva "Naisen tuoksu". Pääosassa Al Pacino. Sai Oscarin parhaasta miespääosasta ja 3 Golden Globe palkintoakin elokuva sai.

On toinen elokuva "Hiljaisten siltojen" jälkeen, jota katsoisin vaikka kuinka monta kertaa. Al Pacinohan esittää elikuvassa sokeaa ent. everstiä, Sladea. Elokuvan kohokohta mielestäni on tango, jonka Pacino tanssii kauniin, nuoren naisen kanssa. Koska oli sokea, niin lähestyi naista ilm. tuoksua myöden. Paljon toki muutakin hyvää kuvassa on. Suosittelen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta