Kirjoittaja Aihe: "yleinen keskustelu".....  (Luettu 6641 kertaa)

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
"yleinen keskustelu".....
« : 02.03.2012 23:50:23 »
Jo hetken nukahtaneena ja taas virkistyneenä.. aattelin etteikö meillä ole kovinkaa paljoa sanottavaa
toisillemme..("läskiks tais mennä multakin)..- muttakun aina pitää olla kerrrottavaa,,varsin tärkeestä mietteestä.      
joka huomenna luettuna onkin vallan tyhjänpäivistä.
Mitäs mun taas pitikään julistaa..  jotain mailmaasyleilevää" tietty..
Kohta se tulee..  Sitä vaan ettemmekö olisi kaikki tavallisia pullinkaisia ns. jumalan kämmenellä"
Helposti minäkin höpöttelen,,mielialoista johtuvasti.. -mitä sattuu mieleen tulemaan,enkä sitä niinkään
häpeile..paitsi joskus. ....Sitä vaan että olis mukava lueskella kaikenmoisia aatoksia elämän ilosilta ja synkeiltä
"moottoriteiltä" (varsitiet on jo käytetty)..Kalle Päätalo ne jo kulkikin loppuun.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Re: "yleinen keskustelu".....
« Vastaus #1 : 03.03.2012 06:52:44 »
Hyvää huomenta Kropsu ja muut "agelaiset"

Hyvä, Kropsu, että jaksat pitää "linjaa auki." Kyllä ne muutkin kevään myötä virkistyy.

Olen kirjoitellut tänne nyt kohta 7-vuotta. Joskus ollut tosi hauskaa ja joskus tullu "lunta tupaan." Jotkut ketjut olleet pitkiäkin ja joskus aiheita vaiettu kuoliaaksi. Hyvä niin.

Ymmärrän senkin, että meikä voi ärsyttää jotakuta. Silloin kysytään: " Oletko ihan viisas tai mitä luulit tolla saavasi aikaan?"

Joskus olen sanonut, että kirjoitan niin kauan, kun joku viitsii lukea tai Ylläpito sanoo: " Riittää jo!"

Nyt Seniorimessuille. :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: "yleinen keskustelu".....
« Vastaus #2 : 03.03.2012 16:46:11 »
Kevätauringon myötä virkistyy itse kukin.  Lumet ja tuiskut vievät voimat ja  ajan.  Tänään räystäät tippuu oikein tosi urakalla ja katon lumet valuu vetenä maahan.  Peltikatoilta on lumet jo pudonneet.  Kaupunkien kattolumista en tiedä mitään, mutta uutisoinnin mukaan pitää siellä kulkijoiden olla varuillaan putoavien jäälohkareiden vyöryessä suurella nopeudella kohti katua ja siellä kulkevia ihmisiä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »