Kirjoittaja Aihe: Onko jonotus tullut jäädäkseen....  (Luettu 5923 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Onko jonotus tullut jäädäkseen....
« : 19.10.2012 10:05:14 »
Verenpaineeni nousee välittömästi, jos joudun soittamaan virasto- tai palvelunumeroon. Viimeaikoina sitä on riittänyt. On sitten kysymyt vakuutus-, sähkö-, tele ym. yhtiöstä, aina joutuu jonoon. Ja kuuntelemaan niitten tyhmää musiikkia (soittaisivat vaikka Olavi Virtaa).

No, nettiyhteys on tökkinyt muuton yhteydessä. Soitto operaattorin palvelunumeroon. Olin kolmessa eri jonossa ja lopotin henk. tunnukseni kolmelle eri koneelle. Ja aikaa kului! Lopulta kone kysyi, haluanko testata "vehkeet" koneen opastuksella, vai haluanko neuvojalle. Vastaukseni voitte arvata.  >:(

Pelastus oli se, että neuvoja oli asiantunteva, ystävällinen ja jopa huumorintajuinen kaveri.  Ymmärsi mun kiukkuisen-sarkastisen huumorini. Sanoin sille, että kato sit ensin mun henk. tunnus ja puhu mulle sen mukaan. Sain aikaiseksi mehevät naurut!

Sitten testattiin vehkeet. "Poika" antoi ohjeita ja minä konttasin luuri kädessä pöydän alla!

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Toistaiseksi.  ???

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Onko jonotus tullut jäädäkseen....
« Vastaus #1 : 19.10.2012 12:28:36 »
Niin se jonotus telefoonissa - huhhuh!

Peruin eräs päivä Apu-lehden tilauksen soittamalla siihen "hyvin" palvelevaan asiakaspalveluun.
Sieltä vastataan "Olette soittaneet jne. Jos asianne koskee sitä tai jos se koskee tätä, painakaa näppäintä se tai se".
Seuraavaksi kuuluu "asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, odottakaa hetki sulkematta puhelinta" ja sitten sitä musiikkia, musiikkia, ja taas "asiakaspalvelussa on..." jne. ja musiikkia, musiikkia. Kun tämä toistuu  ja toistuu, olen jo niin täynnä kiukkua, että tarvitaan kaikki, että saan pidäteltyä itseäni lataamasta kaikkia mitä siinä odotellessa tuli mieleen heidän asiakaspalvelustaan.

Ja se musiikki on todella piste iin päälle, olisikin sitä Olavi Virtaa tai vaikkapa Tuure Kilpeläistä.

http://www.youtube.com/watch?v=r0pehvh4tCE
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -