Kirjoittaja Aihe: Keskustelua poliitikkojen moraalista Heidi Hautalan kirvoittamana  (Luettu 6179 kertaa)

espen

  • Vieras

 Heidi itse kirjoitti blogissaan näin:

15/03/2013 – 17:54
- Olen saanut tänään paljon yhteydenottoja kansalaisilta siitä, kuinka olen voinut sortua maksamaan kotitaloustyöstä hoitamatta säädettyjä työnantajamaksuja.
 
Ymmärrän, että ihmiset ovat pettyneitä toimintaani, olenhan ollut itse aktiivinen harmaan talouden torjuja ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden peräänkuuluttaja. Minäkin olen syvästi pettynyt itseeni

...............

 Noo, joskus tekee ministerikin vääriä tekoja, joista voidaan sanoa näinkin, kuten olen nähnyt kirjoiteltavan:

- Eikö tämä Hautala remontoinut ja siivonnut, siis antanut siivota kotiaan maksamalla käteisellä. Jokainen tuohon varmaan on syyllistynyt..
..............

 Mutta kuitenkin:

Aika moni varmaan.

Mutta pointsi onkin se, että hän on ministeri.

Sitten hän on ensin kieltänyt kaiken vakuuttavasti.

Sitten hän kuuluu "Harmaan Talouden" tutkimus-selvittelyporukkaan ja kuittaa niistäkin Kaffeehetkistä/turinatuokioista hyvät palkkiot.

Sitten hän on itkeä pirautellut ja pyydellyt anteeksi kieroilujaan ja sanonut, "Oon mikä oon, mutta ministerinpallilta minua ei kammeta samaan tapaan kuin Ruotsissa Mona Sahlinille kävi.

Ei tästä muuta seuraa kuin huonoa mainosta Vihreälle Liikkeelle ja heidän Feministeilleen, jotka yrittävät esiintyä kansan silmissä kaikissa asioissa nuhteettomasti, näyttäen ulospäin esimerkilliseltä "Homo Natura"- tyyppiseltä enkelihahmolta, joka ajelee polkupyörällä ylt´ ympäriinsä, missä milloinkin ja syö pelkkää lesettä käsilaukustaan..

pauliina

  • Vieras

 Myönnän maksaneeni useastikin "pimeenä",mutta enhän olekaan julkisuushenkilö.

 Olen myös ottanut hinnan...taskusta taskuun-periaatteella...

 Mutta silti heitän kiven...

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Löytyyköhän tuolta nykyministereiden joukosta yhtään puhtoista pulmusta. Osa heistä on hyvä veli-systeemin suojelemana. Ja siihen joukkoonhan eivät naiset mahdu, ainakaan kovin runsaslukuisena.

Kurkkasin Iltasanomien nettisivuja ja Anna-Liisa Anttila, jolla on edustajavuosia kunnioitettava määrä, "tylyttää Kataista": "Onko noussut valta päähän?".
Samaa tekee mieli kysyä muistakin nykyhallituksen ministereistä, puolueeseen kajoamatta. Pullamössökansan perillisiä.

Kunnioittamani Harri Holkerinkin "perässähiihtäjiä" tuli Saariselän parhaina hiihtoviikkoina koko Suomen kerma, hyvää päivää meille vastaanhiihtäjille toivottaen, mutta isoja asioita takkatulien ääressä päätettiin. Uskallan olla melkein varma asiasta. Sihti oli hyvin tiukka, ketä ladulle päästettiin.

Parasta aikaa taitaa pääministerimme on ykkösystäväministerinsä kanssa punomassa juonia, toki euro-tasolla, mutta Saariselällä ja jo toistamiseen. Nyt sinne toki kelpuutettiin muutama euro-naisedustajakin Suomen ulkopuolelta.

Sielläpähän Kypros-ongelmaa ratkovat!!!

espen

  • Vieras
Löytyyköhän tuolta nykyministereiden joukosta yhtään puhtoista pulmusta. Osa heistä on hyvä veli-systeemin suojelemana. Ja siihen joukkoonhan eivät naiset mahdu, ainakaan kovin runsaslukuisena.

Kurkkasin Iltasanomien nettisivuja ja Anna-Liisa Anttila, jolla on edustajavuosia kunnioitettava määrä, "tylyttää Kataista": "Onko noussut valta päähän?".
Samaa tekee mieli kysyä muistakin nykyhallituksen ministereistä, puolueeseen kajoamatta. Pullamössökansan perillisiä.

Hyvät kommentit, piikatyttö, samaa mieltä ja ainahan niitä "pikku kupruja" paljastuu puolueista riippumatta. Niin mielellään ottavat taloudellista "harmaata hyötyä" kaikki tahot.

Se on silti hyvä vaan, että niitä paljastetaan. Emme sentään ole niin syvässä suossa veronkierron kanssa, mitä itäisessä naapurivaltiossa harrastetaan.