Keskustelualueet > Omat rahat

Mummon rahat

<< < (2/3) > >>

Anniliisa:
Nyt minä sen keksin miten sijoitan nuo vähäiset säästöni.
Luin lehdestä että sijoittaminen viineihin on kannattava bisnes.Eikä mitään kyykkyjuttuja vaan laadukkaita huippulaatuja jos kerran on kukkarossa varaa..Halvinkin laatuviini maksaa yli 5000 euroa pullo mutta jos hyvin käy niin saa siitä hyvän tuoton jo viidessä vuodessa. Ja mikä parasta,jos hinta ei nouse ja pipokin puristaa niin helpollahan asian saa ratkaistua.

Anniliisa:
Jos nyt vähän vaikka näistä tietokoneista.
Jonkinlainen laite kun pitää olla ihan asioiden hoitamiseenkin.
Nyt olen pähkäillyt josko ottaisinkin vain jonkinlaisen tabletin.Liittymämaksut ovat samaa luokka koneesta riippumatta.
Koko ajan vaihtuu mallit ja sovellutukset,entisenlaista käyttötapaa ei löydy.
Meillä on täällä sellainen neuvontapaikka senioreille.Siellä papat ja mummot ja vähän nuoremmatkin silmä tarkkana yrittävät päästä perille joululahjakoneensa saloista.
Miksi kaiken pitää aina vain muuttua,valmiiksi ei kai maailma koskaan tule..

Justiina:
Hoitelen pankki- ja muut viralliset asiat pöytäkoneella. Siellä on myös aika paljon valokuvia. Nyt kone on hidastellut. Pitäisi saada joku nohevampi tyyppi tyhjentelemään kovalevyä.
Näitä höpinöitä kirjoittelen läppärillä, tänään vielä  tyynyjen tukemana moottorisängyllä. Vierastan edelleen älypuhelinta. Sellaisen sain lapsenlapselta "perinnöksi", kun hän sai puolestaan uuden mallin joululahjaksi.
Täälläkin on ollut vanhemmalle väelle neuvontatilaisuuksia tabletin käyttöön. Jälkipolvi on vihjaillut, että meilläkin saattaisi olla käytännöllisempi tavallinen senioripuhelin ja tabletti. Tabletissa on sentään kohtuullisen kokoinen näyttö. Tyttäreni käyttää tablettiaan keittokirjana. Kuulemma ihan näppärä siihen hommaan.

Tätä mummoa on vedetty höplästä raha-asioissa . >:( Muka isänmaallisena tekona ostin (tai PP ne kävi vaihtamassa)  Nokian mainiot talvirenkaat pari vuotta sitten. Äsken kaivelin kuitin esille. Suomalaisen suosiminen maksoi silloin 745 euroa. Kesärenkaat ovat sentään korealaiset Hankookit.
Nyt suunnitellaan joukkokannetta, mutta meillä pidetään tapahtunut omana häpeänä.

Anniliisa:
Kaunis mutta kylmä pääsiäismaanantain aamu.Tämä takatalvi nyt jotenkin sekoitti monen suunnitelmia.
Paras yllätys taisi olla tämä kun tuli tämä Eurolotto potti Suomeen.Olen sitä minäkin jahdannut aina parilla eurolla mutta eipä onni ole suosinut. Olisko se sitten onni vai suuri rasite..Koko Suomi siitä hyötyy verotuloina niin että kaikki ollaan voittajia,näin jo luki jossakin.
Samoin oli juttu entisestä lottovoittajasta. Hän jakoi rahojaan pienissä erissä hätää kärsiville. Kertoi että on kyllästynyt entisiin ystäviinsä jotka ovat nykyään kuin ..perskärpäsiä...

pumpuli:
Päivitetäänpäs tämäkin ketju ajan tasalle.  :)

Ei mulla oikein mitään sanottavaa ole. Ihmettelen, miten alkuaikoina tehtailin uusia aloituksia solkenaan. Useimmat oli "kuolleena syntyneitä."

Paljon meillä on taas vierailijoita paikalla ja "oma väki" loistaa poissaolollaan.

Nyt vasta tuli lämpimiä päiviä, tasan kaksi kertaa olen uinut.  8)

Koli kutsuu!!!!!!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta