Kirjoittaja Aihe: " Hyvästi yö "  (Luettu 8058 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
" Hyvästi yö "
« : 24.10.2011 06:56:31 »
Olin tilaisuudessa eilen olla Marion Rungin 50-vuotisjuhlakonsertissa upeassa Risto Ryti salissa Huittisissa. Ohjelmistossa oli kaikki vuosikymmenten saatossa tutuiksi tulleet hitit: El Bimbo, Eviva Espanja, Brigitte Bardot, Rakkaus on hellyyttä, Hyvästi yö ja iki-ihana Marjaanan valssi ym. ym.

Salintäyteinen yleisö osoitti suosiotaan seisomaan nousten, eikä poistunut ennenkuin kuuli Tipi-tiin.

Vieraileva tähti oli mahtavaääninen Pentti Hietanen.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: " Hyvästi yö "
« Vastaus #1 : 24.10.2011 10:29:39 »
Olen samaa mieltä Pumpulin kanssa,Kyllä hyvät konsertit  virkistävät meitä seniori-ikäisiäkin.
Jo aikaisemmin toin esille miten olin hurahtanut YÖ-yhtyeeseen ja Olli Lindholmiin.
Nyt kun alan olla päässyt YÖSTÄ yli olen miettinyt miten vanha nainen voi olla niin hunningolla että hurahtaa rokkipändiin.
Olen tullut siihen tulokseen että samaistin tämän nuorekkaan solistin omaan poikaani joka oli samanikäinen ja menetimme hänet neljänkymmenen ikäisenä.
Kyllä Rakkaus on lumivalkoinen ja Ihmisen poika antoi voimaa,kuuntelen niitä kyllä vieläkin kyynelsilmin.
Mutta nyt kerron miten parikymmentä  vuotta nuorempi naapuri nainen sai minutkin ylipuhuttua katsomaan Maija Muikkua paikalliseen soittoruokalaan.
Oli tosi hyvä esiintyjä poppi-koneineen mutta eipä ollut tanssihaluisia miehiä.
Sain naiset liikkeelle lattialle ja meitä oli kymmeniä naisia rokkaamassa ja fvistaamassa ja nautittiin liikunnan riemusta..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Keräily harrastuksena.
« Vastaus #2 : 17.12.2011 09:42:25 »
Pumpuli kertoi että jollakin on aarteena näitä Marlon Brandon rintakarvoja.
Nyt saadaan asiaan varmuutta kun on YLE-Teemalla Brandon Suomen vierailusta v.1967 dokumentti.
Ja varmaan elokuvakin on katsomisen arvoinen.
Mutta ilonsa ne on itsekullakin.Niin kuin nekin rintakarvat....
Minä nautin nyt kun oma kasvattama Hyäsintti alkaa näyttää minkä värinen Joulun-tuoksun antaja sieltä esiin tulee..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: " Hyvästi yö "
« Vastaus #3 : 17.12.2011 21:09:44 »
Hyvästi yö - luulin että ketjussa iloitaan pimeyden väistymisestä. Kohta on talvipäivän seisaus ja valo alkaa lisääntyä.
Kummallista sinänsä, kun talvi kääntyy kevääseen, vaikka sitä ei ehtinyt ollakaan.

Onnellisia te, jotka voitte haistella hyasintteja. Minä en voi edes olla samassa huoneessa sen kanssa. Viime vuonna saimme korin, jossa oli kolme hyasinttia, mutta se piti kantaa välittömästi ulkokuistin ikkunalle. Silloin oli pakkasta sopivasti, että koristus jäätyi ja säilytti kauneutensa seuraavaan suojaan saakka.
Kerran käärin hyasintin kelmuun, mutta kääreeni fuskasi hajua - ja olihan se aika kamalan näköinen koristeeksi - ulos piti sekin kantaa.  :?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Re: " Hyvästi yö "
« Vastaus #4 : 19.12.2011 19:31:04 »
Kyllä minä nyt kans "mieleni pahoitin", kun Marlon Brandon rintakarvat "sekoittaa sun pään".
Olin syksyllä, paikallisessa "arvauskeskuksessa vuosikatsastuksessa, jossa mun ko. karvoja myös
raakattiin; olisin Brandon kanssa samalla viivalla, iän ja koon suhteen,,vaan ei mun karvoja
ko. hoitsu ollenkaan kysellyt arkistoitavaksi,,,ja varmaan vain  sen tähden että oon vaan kropsu.
  Vähän wessapaperia poskiin niin voisin näytellä kummisetää,,eihän Prandokaan muuta kuin
mumisi vuorosanojaan.    
  On suomalaiset naiset kummallisia,, vierasperäinen läskimaha hakkaa kotimaisen läskimahan
mennen -tullen.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »