Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 974932 kertaa)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1725 : 11.03.2015 21:44:23 »
Jos Korpela nyt sattuu tämän lukemaan niin kreivi jatkuvasti kopioi runojani ominaan. Voisiko sille jotain tehdä. Kiitos.
matleena

Kreivi

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1726 : 11.03.2015 21:52:08 »
Jos Korpela nyt sattuu tämän lukemaan niin kreivi jatkuvasti kopioi runojani ominaan. Voisiko sille jotain tehdä. Kiitos.
matleena

Ei sille voi mitään tehdä. Sinäkin jatkuvasti kopioit toisten kuvia ominasi eikä Korpela sillekään voi mitään tehdä.

Runot tulevat sähköpostiini kiitosten kanssa.

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1727 : 12.03.2015 10:28:02 »

Oivoi sanon minä. Muistuupa mieleeni Seniorinetin viime ajat...

 Jutut pyöri siellä erään nikin hattujen ympärillä.

 Täällä kuvien ja runon parissa.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1728 : 12.03.2015 16:47:26 »

Oivoi sanon minä. Muistuupa mieleeni Seniorinetin viime ajat...

 Jutut pyöri siellä erään nikin hattujen ympärillä.

 Täällä kuvien ja runon parissa.

Tarkoittanet, että kohta se yksi hattupää/Vaihtohattupää murskaa tämänkin foorumin alleen. Joka toinen, tai kolmas kuukausi kun tämän saitin jaksaa/viitsii avata, on juttu senkaltaista, omanlaistansa puuhastelua.

Ainoastaan nimimerkki "kreivi" yrittää puolustaa oikeuksiamme/oikeuksiaan.

Juu, sinne se meni seniorinettikin tämän friidun upottamana !

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1729 : 12.03.2015 18:40:18 »
Hei!
Olipa ihana kevätpäivä.  Aurinkoa oli ja tuulikin puhalteli vain hieman.
Mutta täällä palstalla on käynnissä puhuri - pieni huomautus / neuvo - Matleenan sivuja ei kannata mennä tutkimaan lainkaan, jos on harmistunut jo ennakolta kyseisistä runoista, kuvista ja niiden julkaisijasta tällä foorumilla.   Muistaakseni on tätä ehdotettu joskus aiemminkin...

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1730 : 12.03.2015 19:58:24 »
Kukan kanssa nautimme kauniista keväisestä päivästä.

Muutenkin olen Kukan kanssa samaa mieltä, muistaakseni jo toistamiseen: Jos et pidä Matleenan runoista, miksi menet niitä edes lukemaan ja katsomaan. Ihmettelen aikuisten ihmisten käyttäytymistä, lapsellista, niin kovin lapsellista. Minkähän laisen ORGASMIN ko. herrat (jos herroja ovat!) saavat ko . keskusteluista!!!

Pienet ovat piirit arvostelijoilla.

Nyt lähden leipomaan rusinakakkuja. Loma-asukkaita odottaa aina rusinakakku pöydällä, tulevatpahan sitten viikonlopuksi taikka viikoksi tai kuukaudeksi.

Kreivi

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1731 : 12.03.2015 23:11:52 »
Hei!
Olipa ihana kevätpäivä.  Aurinkoa oli ja tuulikin puhalteli vain hieman.
Mutta täällä palstalla on käynnissä puhuri - pieni huomautus / neuvo - Matleenan sivuja ei kannata mennä tutkimaan lainkaan, jos on harmistunut jo ennakolta kyseisistä runoista, kuvista ja niiden julkaisijasta tällä foorumilla.   Muistaakseni on tätä ehdotettu joskus aiemminkin...

Niin juuri. Annetaan matleenan hääriä mielin määrin. Näinhän tekee myös Aarno Korpela, joten mitäs tässä tavallinen käyttäjä turhaan keskustelee. Kun ylläpitäjä ei vaadi noudattamaan edes itse kirjoittamiaan sääntöjä, niin hieman on turhaa vaivaa mistään nettietiketistä ja tekijänoikeuksista taviksen täällä jutella.

Minua harmittaa (en viitsi kirjoittaa *i*u**aa) nettituttujen ja -tuntemattomien valokuvaajien puolesta se, että täälläkin iloisesti sallitaan kaikenlainen luvaton lainaaminen.



Kreivi

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1732 : 12.03.2015 23:58:59 »
Kukan kanssa nautimme kauniista keväisestä päivästä.

Muutenkin olen Kukan kanssa samaa mieltä, muistaakseni jo toistamiseen: Jos et pidä Matleenan runoista, miksi menet niitä edes lukemaan ja katsomaan. Ihmettelen aikuisten ihmisten käyttäytymistä, lapsellista, niin kovin lapsellista. Minkähän laisen ORGASMIN ko. herrat (jos herroja ovat!) saavat ko . keskusteluista!!!

Pienet ovat piirit arvostelijoilla.

Nyt lähden leipomaan rusinakakkuja. Loma-asukkaita odottaa aina rusinakakku pöydällä, tulevatpahan sitten viikonlopuksi taikka viikoksi tai kuukaudeksi.

Enpä ole koskaan nettikeskustelusta orgasmia saanut enkä edes moista mahdolliseksi kuvitellut. Olet Piikatyttö ilmeisesti itse saanut, kun kerran asiasta mainitsit ihan SUURAAKKOSIN. Millainen nettikeskustelu oli kyseessä?

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1733 : 13.03.2015 06:55:01 »
Huomenta nurkkalaisille!

On ollut niin ihania päiviä, yöllä pakkasta ja päivällä kaunista. Jäällä on hieno potkurikeli. Olin eilen monta tuntia ja potkuroin järven ympäri. Välillä kairasin reikiä ja kokeilin kalansyöntiä. No, saalis oli ihan kissankalaa mutta eihän se haittaa. Pääasia kun saa lähdetyksi tästä sisältä jonkin hyvän syyn takia.

Pihassa on kävelyteiden kohdilla jo aivan sulaa. Räystäiden alla on melkoiset kinokset. Menee aikaa että ne ovat kokonaan poissa. Minunkin pitäisi ruveta miettimään pihani kaunistamista. Perennapenkin on vallannut vatukko ja horsma. Täytyy nostaa kaikki kukat ylös ja ryhmitellä uudelleen. Kovin tekisi mieleni laittaa jonkinlainen aita tien reunaan, nyt siinä on vain matala pensasaita Rinneangervoa. On nytkin lumen alla ränsistynyt pahan näköiseksi. Täytemaata olisi ajettava lisää. Naapurille ajetaan soraa rantaan. Mietin että käyn huikkaamassa että tuo minullekin yhden kuorman. Siirrän sitten taas kottikärrillä tontille.

Siivoilen vähän aamusta ja lähdetään sitten Caron kanssa kalaveden hoitokalastusta suorittamaan ja nauttimaan ihanasta päivästä ja liikunnasta.

Toivottelen kaikille hyvää viikonloppua!
Opissa se on variksenpoika tuulessa

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1734 : 13.03.2015 07:16:53 »
Onko se nyt sitten tullut,Neiti kevät.
Ja hormoonit hyrrää,jotenkuten itsekullakin.Vähän enemmän noilla Matleenan ihailija-kolleilla.
Olen ulkoiluttanut naapurini koiraa kun omistajat ovat päiväpuuhissaan.
Nyt hoidokkini saa kulkea sellainen tötterö päässään,oli eläinlääkäri korjannut otain tuolla takajalkojen välissä.
Kun moista ihmettelin niin sain vastauksen pikkutytöltä..No kun sillä oli liikaa hormooneja..

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1735 : 13.03.2015 07:41:17 »
On se tullut, kevät! Nallekarhut heräilee!   8)

Poikani koira on myös leikattu. Poikani sanoi: "Se "pani" kaikkea, mikä eteen tuli." Rauhoittui kuulemma "laakista". Voi reppanaa!  ::)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1736 : 13.03.2015 19:34:45 »
Kukan kanssa nautimme kauniista keväisestä päivästä.

Muutenkin olen Kukan kanssa samaa mieltä, muistaakseni jo toistamiseen: Jos et pidä Matleenan runoista, miksi menet niitä edes lukemaan ja katsomaan. Ihmettelen aikuisten ihmisten käyttäytymistä, lapsellista, niin kovin lapsellista. Minkähän laisen ORGASMIN ko. herrat (jos herroja ovat!) saavat ko . keskusteluista!!!

Pienet ovat piirit arvostelijoilla.

Nyt lähden leipomaan rusinakakkuja. Loma-asukkaita odottaa aina rusinakakku pöydällä, tulevatpahan sitten viikonlopuksi taikka viikoksi tai kuukaudeksi.

Kyllä se kuule Piikatyttö saa. Minä en seniorinettiä upottanut. Sinne tuli voro. Oiskohan ollut...hmmm  ;)

mukavaa kevättä t :
matleena
« Viimeksi muokattu: 13.03.2015 19:53:16 kirjoittanut matleena »

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1737 : 14.03.2015 19:05:03 »
Hei!
Ainuli se vielä potkuttelee kelkallaan.  Täällä on jäät niin hohkaisia, että ei puhettakaan jäälle menosta.  Pihoissa ei ole lunta kuin jossain aivan pohjoisen rinteissä ja jos on muuten varjoisia, että ei ole aurinko lämmittänyt ja sulattanut.  Eikä kelkka luista enää tieurillakaan, soraa ja asvalttia näkyvissä.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1738 : 14.03.2015 20:20:16 »
 Ainulilta ne ei hommat lopu. :)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1739 : 20.03.2015 20:45:15 »
 .
Jos ette välittäisi noista yksistä.  Kirjoittaisitte vaan. Minä en enää niille vastaa.