Kirjoittaja Aihe: TV:stä katsottua.  (Luettu 90083 kertaa)

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #90 : 03.08.2014 11:19:43 »
Kesäaikana ei ole paljoa tullut tv:tä katsottua.
Palsanmäen huutokauppakeisarin uusintoja katselin ja nekin loppuivat. Uusintoja ja uusintojen uusintojahan sieltä vain on tullutkin.

Tänään aion katsoa tai tallentaa kolmoselta tulevan elokuvan "Lemmenlomalla", pääosissa Meryl Streep ja Tommy Lee Jones, suosikkinäyttelijöitäni molemmat. Elokuva kertoo 30 vuotta naimisissa olleesta avioparista, joka lähtee avioliittoleirille etsimään suhteeseensa uutta kipinää.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #91 : 03.08.2014 11:29:27 »
Minä olen huono TV:n katsoja talvellakin, kesästä puhumattakaan. Pakkaa jäämään uutisetkin väliin.

Tänään aion kuitenkin katsoa Lemmenloman, tulee myös Bussipysäkki. Olen tykästynyt suomalaiseen sarjaan Tehdas. Sen aion katsoa. Pirkko Saision käsialaa.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #92 : 09.08.2014 11:28:21 »
Tänään tulee Teemalta klo 21.10 kotimainen elokuva Musta jää. Olen sen leffateatterissa nähnyt, mutta aion silti katsoa. Hyviä roolisuorituksia.

Nyt pitää mennä katsomaan kirppariltamme naapurin isännälle päällepantavaa. 2 ekee/kassi. Ei paljon kannata pesukonetta käynnistää!  ;D

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #93 : 14.09.2014 11:11:08 »
Taas menee hyvin, kun itselleen vastaa!  :-[

No, nih! Tänä iltana on linnoittauduttava TV:n ääreen. Alkaa Tanssii Tähtien kanssa.  :) Mielenkiintoisia tyyppejä, esim. Tommi Evilä, Sinikka Sokka, Pete Parkkonen. Uppo-outojakin on pari.

Outoja on myös jotkin ammatit eli tittelit: mediapersoona, videobloggaaja? Mitä jäbä duunaa?  :-\

Tuomaristossa istuu Krisse Salminen. Toivottavasti se ei "käkätä". No, sillä aikaa voi mennä jääkaapille.  ;D

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #94 : 14.09.2014 17:52:27 »

    Sama juttu täällä, pumpuli. Kiva kun alkaa tulla töllöstä jotain uuttakin, on niitä uusintoja jo riittänytkin.
    Mun lemppari on Evilä, seurasin sen urheilu-uraakin.
    Sitten lisäksi oon samaa mieltä Krissestä, toivottavasti kestän sitä, suljen korvani, tai otan sukankutimen käteen. Se on mulle niin uusi juttu että siihen täytyy keskittyä.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #95 : 24.09.2014 08:51:53 »
Se on kumma juttu tuo tanssi. Ei riitä, että osaat askelet, että sulla on rytmitajua ja fysiikka kestää. Pitää olla "sitä jotakin". Ei taida, acca, siitä meidän Evilästämme tulla "parkettien partaveistä". Tai voihan huima kehitys tapahtua.  :)

Tanssiin kuuluu seksuaalisuus, tai käyttäisin sanaa sensuelli. Paljasta pintaa ja rintakarvoja näkee nykyään kyllästymiseen asti. Sillä ei tanssikisassa pitkälle pötkitä! Haluaisinpa nähdä parin, joka voittaa nunnan ja munkin asussa!  ;)

En vielä löytänyt suosikkiani. Äänestin kyllä, ettei tietty henkilö (ei Evilä) heti putoaisi.

Jutta Urpilainen oli hyvä kommentaattori!

Vain elämää aion katsoa. Otan sen itselleni "itkuterapiana". Siitä sitten myöhemmin.

Rattoisia televisioiltoja! Ilman cipsejä, karkkia ja makkaroita!  :-X

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #96 : 24.09.2014 17:10:24 »
   
     Toki tanssit tulee katsottua, samoin Vain Elämää, nyt siinä on hyvät esiintyjät, pidän Loirista aina vaan enemmän ja enemmän. Mutta itkemään minua ei siinä  saa millään...

  Inhimillinen tekijä on myös katsottavia ohjelmia, siinä on rauhallista kerrontaa.

  Pumpuli, ei tule urheilijasta tanssijaa ei...Evilähän tanssi kuin puupökkelö, antaas kattoo meneekö wienervalssi paremmin.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #97 : 26.09.2014 11:52:49 »
 Pumpuli miettii tanssitaitojaan.
 Hauskaa on katsella näitä erilaisia liitelijöitä ja taivuttelijoita.
 Olen aina pitänyt tanssimisesta,ah mikä ihanampaa kuin Tanssia jos myös kemiat on kohdallaan.
  Silloin ei tarvitse niin syventyä askeleisiin,olkoot oikein tai vähän sinnepäin.Mutta se tunne..
 Olen seurannut myös tuota Tehdas sarjaa..Tämä edellinenkin jakso,Tarpeettomia ihmisiä ..antoi ajattelun aihetta.
Kuinkahan paljon meissäkin on noita ..Tarpeettomia ihmisiä.
Minulle on nyt uskottu hienon rotukoiran pennun  hoitaminen kun omistajat ovat töissäOnko sekin vähän kuin tarpeetonta puuhaa..

espen

  • Vieras
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #98 : 27.09.2014 14:46:57 »
........

Vaimon mielestä aivan huuhaata, niin minunkin, siis tuo tanssii tähtien kanssa.

Eikö parempaa keksitä, minä ainakin lähden sienimetsään ja luontoon.

Kauheeta tommonen tavallisten ihmisten aliarvioiminen?  Siis, että kaikkea p..tä tarjoillaan??

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #99 : 27.09.2014 18:50:19 »
Kyllähän sieltä televisiosta tulee paljon ja erilaista katsottavaa.
Onneksi on kaukosäädin että voi etsiä ja valita mieleistä katseltava.
Kun on  päivän aikaan jo tehnyt ne luontoretket voi sieniä siivoillessa katsella jotain ja vähän arvostellakin.
Pimeässä voi vahingossa keräillä vaikka haisuhaperoita..

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #100 : 27.09.2014 20:28:01 »
Vain elämää ja Koko Suomi leipoo ovat ohjelmia jotka aion katsoa.
Viime vuonna ei ollut mielestäni kiinnostavia esiintyjiä Vain elämää-sarjassa, jäi katsomatta.
Kenttäsairaalan sisaret on tallennettuna, mutta yhtään en ole vielä katsonut.
Meidän perheen tähdet on mukavaa katsottavaa, ne tenavat kun ovat niin kivoja.

En ole niitä tanssi-immeisiä joten tanssit tähtien kanssa ei kiinnosta.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #101 : 27.09.2014 21:21:40 »
.
Iltaa. Aika vähän tulee katsottua. En seuraa tanssi-  enkä leipomisohjelmia. Päivällä joskus Bewerly Hillsin panttlainaamo ja scifiä illalla jos sattuu tulemaan. Myös Leijonan luola osuu. Luonto-ohjelmat.
Pojanpoika sanoi . Se on se ohjelma se kun tanssii tätien kanssa.  :)
.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2014 21:27:29 kirjoittanut matleena »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #102 : 28.09.2014 09:28:16 »
Olen sitä mieltä että Matleena juuri siksi on kiintoisa ihminen kun hän osaa olla niin monipuolinen.Mietinkin onko hänen horoskooppi-merkkinsä  Leijona.Sellainen säteilevä mutta myös vaativa.Minä olen niin perus-härkä kuin olla voi..
Kiitos myös Espenille kun et minua vielä hautaan kaatamassa ollut.
Kropsu on ollut yhteinen hauskuuttaja ijät ja ajat palstallemme.Uskon että ei hänkään vielä luovuta.
Paljastan teille salaisuuden,Saksalaissarjaaan ..Lemmenviemää..olen koukussa.
Siitä on tullut minulle melkein ongelma,tarkoitan sellainen riippuvuussuhde.
Sen aina haluan katsoa,lapsenikaan eivät silloin minulle saa soitella..

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #103 : 28.09.2014 12:00:41 »
   
   Kiitosta Anniliisa. Olenhan minä, ihan oikein tiesit, leijona. Minulle kyllä saa soitella oli sitten mikä vaan telkussa menossa.
Meille suotiin aurinkosunnuntai. Toivottavasti säteilee sielläkin. Aurinko siis.

k.pilttipiiri
.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2014 12:08:46 kirjoittanut matleena »

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #104 : 20.10.2014 21:13:23 »
Heips!

Viime torstaina alkoi ykkösellä sarja "Viimeinen tango Halifaxissa" ja se koukutti täysin.
On taattua englantilaista tuotantoa, kahdeksantoista jaksoa, joten katsomista riittää.

Tuolla ylempänä lupasin katsoa "Vain elämää", mutta ensimmäisenä lähetetyn Loirin päivän katsoin ja siihen se jäi. Paula Koivuniemen päivän voisin katsoa, ei kai se vielä ole tullut.

Aika vähän vaan tulee katsottua nykyisin tv:tä, vaikka auki se on aina kun vain isäntä on kotosalla,
ellei muuta tule niin sitten soi Harju & Pöntinen. Olenkohan tullut vanhaksi kun en sitäkään aina jaksaisi kuunnella. ::)
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -