Keskustelualueet > Matkailu

musiikkia ja teatteria

<< < (15/16) > >>

pumpuli:
Olinpa lauantaina Kiikoisten 46. Purpureilla. Tuo 46 tarkoittanee , että tapahtuma oli 46:nen kerran? Vaikka mökin naapuripitäjässä onkin, niin vasta olin ekaa kertaa.

Oli tosi mukavat Purpurit. Soittoa ja laulua, siis kansanmusiikkia, oli koko illan Kesälavalla, Myllymäen torpassa, Navettasuulissa, Riihessä, Kuttupupissa, Seurojentalolla. Vaikka minkä oven avasit, niin aina soi!  :) ;D

Koska olin ekaa kertaa, niin paljon jäi näkemättä ja kuulematta.

Ensi vuonna uudelleen! Sitten saan vielä enemmän "irti".

Suviyön tansseissa esiintyi Heidi Pakarinen ja Karavaani.

pumpuli:
Täytyy laittaa tähän kevennys em. Purpureista.

Tuttavani, tapahtuman talkoolainen, kertoi, että edellisenä vuonna joku rakastunut pariskunta oli kiivennyt lemmiskelemään riihen ylisille!  :-* :-* Kun paikan sulkemisen aika tuli, niin  talkoolainen kurkisti riiheen ja totesi sen tyhjäksi. Sulki oven munalukolla! Aikojen päästä sitten alkoi riihestä kuulua kova huuto ja jyskytys.  ;D

Onneksi oli joku vielä paikalla!.  ???

pumpuli:
Syksy saapuu ja sen myötä kaikenlainen musiikki- ja teatteritarjonta. Kesäteattereista kun en välitä.

Viikon päästä lauantaina on matka Porin Teatteriin. Musikaali Olavi Virta. Käsikirjoitus ja ohjaus Heikki Paavilainen, koreografia Aleksi Seppänen. Nuorena Olavina Kim Willman ja vanhana Olavina Marko Honkanen. Odotan innolla kuulevani kaikki Virran parhaat, Täysikuut ym. ym.

Iltaan liittyy hyvää seuraa ja hyvää ruokaa!  :)

pumpuli:
Tom of Finland. Olin eilen kokemassa musikaalin Turun Logomossa. Musikaalihan kertoo Touko Laaksosesta, Kaarinassa syntyneestä opettajaperheen pojasta, joka nousi maineeseen homoeroottisilla kuvillaan.

Hieman olin hämmentynyt!

pumpuli:
Tuolla toisaalla päiviteltiin pitkää ja pimeää syksyä. Siihen löytyy lääkkeitä: pullo punaviiniä, eläviä kynttilöitä ja levylautasella Olavi Virtaa tai Eino Gröniä. Siinä se!  :)

Syksy on myös kulttuururientojen aikaa. Turun uusitussa Kaupunginteatterissa kävin katsomassa Viimeinen laiva. Ensi lauantaina Porin Teatteriin Harmony Sisters.

Suunnitelmissa on Rauman Teatterissa Rakastunut Ryti. Tai esitetään sitä Huittisten Risto Ryti-salissakin. Kevätpuolella tulee Poriin Tango d more. Eino Grönin elämästä.

Ja Turussa oli juuri ensi-ilta Seitsemän veljestä. Tulee olmaan mielenkiintoista nähdä veljekset farkuissa!

Aktiivista syksyä!  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta