Keskustelualueet > Koti

Miehenpuute

(1/2) > >>

marja aramo:
25-vuotisen leskeyteni aikana olen totisesti oppinut mitä miehenpuute on. Eilen se iski taas. Taloni lämpökeskuksessa vuosi vettä lattiakaivoon. En tiennyt mistä se tuli. Onneksi pojanpoika Jaska sattui olemaan paikkakunnalla, hän tuli, teki hätäapujotakin. Ja tuli tänään putkimiesystävänsä kanssa. Nyt asia on kunnossa. Mutta ilman häntä olisin totisesti ollut pulassa, näin pitkien pyhien aikana kun yksikään ammattimies ei vastaa puhelimeen.

acca:

 Minulla iskee miehenpuute melkein viikottain, kun asun yksiksein vanhaa omakotitaloa, aina tulee yllätyksiä.
 
 Talvella huomasin että jossain on vesivuoto lämmitysjärjestelmässä. On ollut putkiremppaa ja sähköremppaa...lapset toki henkisenä tukena, mutta itse on saanut ihmetellä mitä ja miten tehdään.

 Viime viikolla huomasin että kattokin vuotaa kovalla sateella...onneksi naapurissa on osaava mies joka auttaa tarvittaessa.

  Ehkä sitä miehenpuutetta on myös muutenkin...mutta se jääköön salaisuudeksi... :)

 

Justiina:
Oli hätkähdyttävä otsikko,  ;)

Edellisten kirjoittajien mainitsemista syistä johtuen toivon Noutajani saapuvan ensin. Maksullisia miehiäkään ei aina saa hädän hetkellä, aivan kuten Marja totesi. Mitä tekisin vesivahingon sattuessa, katon vuotaessa tai puun kaatuessa pihaan...

pumpuli:
Muuttakaa, siskot, rivi- tai kerrostaloon. 7 vuotta sinnittelin yksin vanhassa omakotitalossa pelkän pahan sisun voimalla! >:(

Nyt täällä cityssä kolmen vuoden aikana on kerran käynyt putkimies ja kerran sähkömies. Pieniä vikoja ja taloyhtiön piikkiin. Poikani putsaavat rännit ja ilmanvaihtokanavat sekä leikkaavat nurmikon kesällä 7 viikon välein. Lumityöt hoituu yhtiön piikkiin.

"Maatilalla" käytän maksullista miestä. Tänä keväänä hän leikkasi vanhat omenapuut, siivosi vanhan navetan pohjat ja leikkaa nurmikon koko kesän. Joo, kyllä rahaa palaa, mutta kotitalousvähennys korvaa osan. Ja eihän täältä rahoja mukaansa saa!

Miehenpuute jäi!  ;D Nyt voin kuitenkin huolia vailla "liidellä" Kaljupäitten kiitoradalla vaikkapa hämäläisen maajussin vahvoilla käsivarsilla.  :-[

Suosittelen!

Anniliisa:
Tämä aiheen nimi..Miehen puute..minua eniten huvitti..Jotenkin kolahti..
Meitä on paljon,niin miehen kuin naisen puutteesta kärsiviä..
Miniäni,joka jäi yksin nuorena keksi tähän hyvän ratkaisun.Hän alkoi puhua ystävämiehistä...
Nämä eivät ole mitään mies-tai poikaystäviä vaan ystävämiehiä joihin voi avuton yksinäinen nainen turvautua jos miesapu olisi tarpeen.
Vähän tälläiseksi kai minä tätä Herra Kropsua havittelin,pisteaitaa latomaan kesäpaikan tontin ympärille.
Monet sukat jo olen hänelle kutonut mutta se aita vaan odottaa sitä korjaajaa..
Pitää varmaan alkaa etsiä nuorempaa ,niitä vain on vaikea saada tälläisen vanhan naisen ja kun on vielä hunningolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta