Keskustelualueet > Yhteiskunta

Mikä mättää?

<< < (8/11) > >>

Piikatyttö:
Valitettavasti suurin osa sairaan miehen kohteista oli jopa puhekyvyttömiä, miten olisivat ikävän asian voineet kertoa toisille.

Kauheana tapausta pidän, mutta Anniliisan tavoin on joskus tärkeää osata keventää ikäviäkin asioita.

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Piikatyttö - 04.10.2015 11:52:58 ---Valitettavasti suurin osa sairaan miehen kohteista oli jopa puhekyvyttömiä, miten olisivat ikävän asian voineet kertoa toisille.

--- Lainaus päättyy ---

Näin asia ilmeisesti on ollut.
Olin perjantaina vastaamassa tähän ketjuun, mutta korkeammat voimat puuttuivat peliin ja mykistivät minut yli vuorokaudeksi. Ei ollut Savon Voimaa kuten myrskyillä tuppaa käymään. Nettiyhteyteen meillä tarvitaan sähköä.

Minä en löydä tästä tapahtumasarjasta mitään loiventavaa sanottavaa. Tuli inhottava olo kun luin, miten raiskaukset oli tehty oraalisesti.Yök.
Minä en yhtään tuomitse niitä yksinäisiä vanhuksia, jotka päättävät lähteä tästä maailmasta ennen kuin joutuvat kokonaan toisten ihmisten armoille. Hoito on pääasiallisesti hyvää, näin haluan uskoa, mutta joukossa voi olla näitä "mätiä omenia" pilaamassa ammattikunnan mainetta.

Inkeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Justiina - 04.10.2015 19:19:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Piikatyttö - 04.10.2015 11:52:58 ---Valitettavasti suurin osa sairaan miehen kohteista oli jopa puhekyvyttömiä, miten olisivat ikävän asian voineet kertoa toisille.

--- Lainaus päättyy ---

Näin asia ilmeisesti on ollut.
Olin perjantaina vastaamassa tähän ketjuun, mutta korkeammat voimat puuttuivat peliin ja mykistivät minut yli vuorokaudeksi. Ei ollut Savon Voimaa kuten myrskyillä tuppaa käymään. Nettiyhteyteen meillä tarvitaan sähköä.

Minä en löydä tästä tapahtumasarjasta mitään loiventavaa sanottavaa. Tuli inhottava olo kun luin, miten raiskaukset oli tehty oraalisesti.Yök.
Minä en yhtään tuomitse niitä yksinäisiä vanhuksia, jotka päättävät lähteä tästä maailmasta ennen kuin joutuvat kokonaan toisten ihmisten armoille. Hoito on pääasiallisesti hyvää, näin haluan uskoa, mutta joukossa voi olla näitä "mätiä omenia" pilaamassa ammattikunnan mainetta.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan kauhean iljettävää touhua , ihme ettei muu henkilökunta ole aiemmin huomannut tuollaisen mielipuolisen tekosia.

merituuli:
Kyllä on niin sairasta ja iljettävää touhua, että tuollaista ei kukaan
osaa edes epäillä. Jos joku muistisairas vanhus olisi valittanutkin, ei
olisi osattu ottaa todesta. Kaikkea sitä voikin olla.

Anniliisa:
En ole politikko enkä edes minkään puolueen kannattaja.Äänestänkin aina henkilöä jonka uskoisin saavan jotain aikaankin. Ajankuluksi seuraan näitä ajankohtais ohjelmiä.Nyt eilisillan suurin uutinen kai oli kun vanha mies poistui hetkeksi.
Jokainen vanha ja vähän nuorempikin mies sen tietää missä joutuu aina välillä käväisemään.
Ei kai ollut muuta mielenkiintoista kerrottavaa ..uutisankkureilla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta