Kirjoittaja Aihe: Perhosia vähän vatsassa..  (Luettu 11133 kertaa)

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Perhosia vähän vatsassa..
« : 21.01.2012 10:15:45 »
Nyt kun on tuo vaalituloksen ensitieto noin lähellä niin jännitys kasvaa.
Täällä oli niin mainio tilaisuus tutustua aivan läheltä ja livenä  ehdokkaaseen. Aivan sydämeen kävi kateus kun esitteli kaunista ja  hoikkaa
puolisoaan käsi niin kauniisti uumalla..
Mutta kansahan se tietää...
Kun nyt alkaa olla laukku pakattu ja edessä meno vähän lapsiperhettä jeesaamaan niin en malta olla kertomatta.
Suomalaisia miehiä oli maahantulo tarkastuksessa Miamin lentokentällä.
Mitä lienevät tikkuviinaa koneessa saaneet mutta tuli vähän erimielisyyttä turvamiesten kanssa.
Tyttäreni työskentelee siellä pieni suomenlippu-pinssi  rintapielessään ja auttaa aina maanmiehiään.
Niinpä hän nytkin meni tiedustelemään mikä on hätänä.
Tämä Suomi-änkyrä ei halunnut nostaa käsiään ylös tarkastuksessa.Kun tyttäreni sanoi että nosta vaan kädet ylös niin pääset eteenpäin.
Tämä Suomi-poikapa sanoi että en ole tullut tänne Voimistelemaan.
Säilöön vaan selviämään....
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Re: Perhosia vähän vatsassa..
« Vastaus #1 : 21.01.2012 21:33:57 »
Oliko kaunis ja hoikka puoliso Jenni Haukio? En ole seurannut, oliko hän miehensä vaalikiertueella mukana. Huomenna sitten nähdään ja kuullaan, vieläkö uudestaan kävelemme vaaliuurnille.

Ehditkö sinä vielä äänestää, jos uusi kierros tulee vai lähdetkö Floridaan ennen sitä?

Minä olin Floridassa v. 1984. Olin kuukauden Amerikoissa, kaksi viikkoa New Yorkissa, yhden viikon Bostonissa ja viikon Floridassa ystävättäreni Anitan ja hänen saksalaisen miehensä vieraana. Floridan paluulennolla välilasku Atlantaan ja sieltä Puerto Ricon saarelle. Kävin ostamassa ko. saarelta Anitan miehelle kultakellon, jonka kellon vein sitten New Yorkiin mennessäni. Minulla oli ns. stand by-lippu, jolla sain kuukauden aikana lentää Delta Air Lines-koneilla niin paljon, kuin oli tarve. Lipun pystyi ostamaan jo Suomesta ja lippu oli tosi edullinen. Ja palvelu koneissa pelasi.

Aikaa tuostakin ihanasta matkasta kohta 30 vuotta!!! Koko kesän 1969 olin Bostonissa. Pois lähtiessä viikko New Yorkissa. Tuli kierrettyä tärkeimmät nähtävyydet, mutta WTC-tornit eivät olleet vielä valmiit, joten Empire State Building sai korvata "kaupungin korkeimman rakennuksen" kokemuksen. Nyt jo tuhoutuneet tornit valmistuivat vasta 1972 ja 1973. Ja v. 1984 en ehtinyt ko. torneihin tutustumaan.

Nauti Floridan lämmöstä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: Perhosia vähän vatsassa..
« Vastaus #2 : 22.01.2012 11:10:34 »
En ole koskaan ollut politiikassa agtiivisesti mukana  mutta ent.yrittäjänä seuraan kyllä missä mennään.
Nyt oli niin hyvä tilaisuus mennä katsomaan Saulia kun tuli tuohon Kunttarille teille Agalaisillekin niin tuttuun  Aallotar-saliin vaalikiertueellaan.
Ja mikä Yllätys..Jennikin oli mukana.
Miten lienee kohtalo minua suosinutkaan kun olen saanut niin ihanat vävyt sekä USAsta  että Englannista.
On niin helppo tutustua näihin maihin ja niinhän sitä sanotaan että matkailu avartaa.
Silloin aikaisemminhan sai näitä lentoyhtiöiden ilmais- lentolippuja myös perheenjäsenet,Nyt on jo työntekijöidenkin matkustamista rajoitettu.
Mutta nyt aion taas mennä,siellä on pikku-mies odottamassa .
Hän sai jo viimekesänä myös suomen passin,on kaksoiskansalaisuus..
Jos nyt ei vielä vaali-tulos ratkea niin äänestän ennakkoon ja sitten Floridan aurinkoon.
Talven selkä on kyllä jo taittunut täälläkin..
Hyvää kevättä netti-ystävät..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

espen

  • Vieras
Vs: Perhosia vähän vatsassa..
« Vastaus #3 : 19.07.2012 18:05:37 »
Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00:00 ap kirjoittanut Guest »

Ompahan tuosta jo aikaa koska edellistä viestiä on viimeksi muokattu. Mutta asiaan, hyvin on mielestäni Sauli aloittanut Pressan hommansa, asiallisesti ja nöyristelemättä mihinkään suuntaan. Jennille on tullut kiitoksia myös.


http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1530971/nailla-tyyleilla-jenni-haukio-ihastutti-ruotsissa

Myös Ruotsissa olivat kuuleman mukaan aivan "lääpällään" monet  toimittajat. Nonniin, eipäs asete vertailua Tarja Haloseen. Hyvin hänkin hommansa hoiti. Ei ainakaan minulla ole mitään moittimista yksityisenä kansalaisena.


espen

  • Vieras
Vs: Perhosia vähän vatsassa..
« Vastaus #4 : 20.07.2012 13:56:43 »
Perhosia on joskus vatsassa, kun seurailee Texti TV:stä jalkapallon tuloksia.
Tykkään nääs pelata veikkauksen pelejä. Eräs peli on Pitkäveto, jota pääasiassa harrastan. Siinä arvuutellaan esim jalkapallon lopputuloksia, voitto, tasapeli, häviö. Teen yleensä rivin, jossa on 4-5 kohdetta.

Pelaan yleensä  pienillä panoksilla 2-5-10 €. Usein käy niin, että olen lähellä voittoa, esim kolme tai neljä kohdetta on jo oikein ja viimeistä peliä pelataan ja vielä jalkapallon jatkoaikaa.

Auta armias, kun joskus ja useinkin on käynyt niin, että jatkoajan viimeisellä minuutilla jompi kumpi joukkue tekee maalin, siinä on joskus joku satanen mennyt ohi suun, mutta joskus on sattunut kohdallekkin.

Täytyy tunnustaa, että perhosia on silloin vatsassa ollut. Paras voittoni on 840 € puhtaana käteen.

espen

  • Vieras
Vs: Perhosia vähän vatsassa..
« Vastaus #5 : 20.07.2012 19:56:15 »
Tuon kuvauksesi "espen" ymmärrän täydellisesti siksi, että jos todella jotain odottaa eikä tiedän sen odotuksen täyttyvän niin silloin alkaa tämä heikko vapina vatsan seudulla muistuttaa olemassa olollaan. Mutta olen saanut lekurilta tietoa ettei se heikennä  vaan päinvastoin edistää lopputulosta mikä se sitten onkaan.
Ps. lekurin nimi on Hasse Eriksson järkevä jätkä joka välittää potilaista.

OK sitten. Varmaan joku ruotsalainen lääkäri. Muistuu muuten mieleen,  ollessani Göteborgissa Volvolla nuorna poitsuna hommeleissa, niin hakivat jotkut  sairaslomaa, paikallisella kielellä "Sjukskriven" suomalaisperäiseltä lekurilta, muistaakseni Hirvonen nimeltään.

Hänellä oli massor av potilaita, joiden taudinmääritys oli "Selkä Kippee" Ont i ryggen" tms." Joo, se oli sitä aikaa, de var den tiden, annars, om ja får lov att seija, under den 50 årstiden, som ja har varit med i arbetslivet, de finns bara två sjukdomsdagar åt mej.

Tohon vaan senverran sanomista, että täälläkin päin näyttää olevan yleistä, että nuori, tai vähän vanhempikin, kun hieman "kyrpiintyy" hommissaan, niin helposti hakee ns. "Saikkua".

No, mutta tapansa kullakin, aina mennään sääntöjen puitteissa.