Keskustelualueet > Koti

Koti

(1/13) > >>

merituuli:
HEI ! Kertokaapa kokemuksia ja tuntemuksia te jotka nyt eläkepäivillänne olette muuttaneet omakotitalosta
kerrostaloon. Miten olette viihtyneet ja sopeutuneet ? Meillä se alkaa vähitellen tulla ajankohtaiseksi muuttaa
lähemmäs kauppoja ym. palveluja.

Aarno Korpela:
Hyvin aiheellinen keskustelun aihe.
Mutta vasta varautumissuunnitelmaa teen minäkin.

HUOM. Sivu alareunassa on teksti ja linkki "Pikavastaus".
Tämä on kirjoitettu sitä käyttäen.
Kun klikkaat esikatselun, silloin tulee näkyviin normaalit tekstinkäsittelyn "temput".

pumpuli:
Otit esille, Merituuli, minulle hyvin ajankohtaisen aiheen. Tosin en pysty vielä sinulle kokemuksia kertomaan, koska olen vasta lähtökuopissa.

Toissapäivänä tein myyntisopimuksen omakotitalostani ja eilen otettiin kuvat.

Ensimmäinen välittäjäkontakti oli "karmee". Nyt minulla on välittäjä (nuori mies), joka kohtelee minua ja vanhaa taloani kunnioittavasti.

"Haku päällä" nyt olen. Etsiskelen mukavaa rivitaloa, mutta hissillinen kerrostalokin kelpaa. Kaikki riippuu nyt siitä, löytyykö ostaja, mihin hintaan ym.

Elelen jännittäviä aikoja!  ???

Voi olla, että kesällä löydän itseni Kokemäenjoen rannasta veneen alta!  ;D

Iloista Wappua!  :)

merituuli:
Olet Pumpuli sitten jo ison askeleen meitä edellä. Meillä on tarkoitus ottaa yhteys välittäjään talvella
ja sitten hyvissä ajoin ensi keväällä myyntiin. Tai jos silloinkin tulee sellainen olo, että vielä tämä
kesä jne.....

Anniliisa:
  Yli neljäkymmentä vuotta melko suuressa omakoti-talossa asumisen jälkeen tuli ajankohtaiseksi vaihtaa pienempään asuntoon.Nuorin tyttäreni sai idean tulla perheineen entiseen lapsuuden kotiin ja niinpä mummo pääsi lähtemään.
Katselin ensin kerrostalo-asuntoja Kaupungista mutta sitten sattui kohdalleni tutun välittäjän neuvo pienestä rivitalon päätyasunnosta täältä Savon pääkaupungista,joka on todellisuudessa vain taajama-kylä  jota niin Kuopiokin riiailee.
Täällä on kaikki palvelut äärellä,kaupungissahan niitä saa hakea sieltä ja täältä...
samoin ulkoilu ja kuntoilu mahdollisuudet aivan vierellä.
Niinpä kesäpaikkaankaan ei aina muista haikailla ja sieltä on aina kiire kotiin..
On kaunis lause..Paratiisi on siellä mistä  ei ole ikävä minnekään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta