Keskustelualueet > Hyvinvointi

Urho Kaleva Kekkonen

<< < (2/3) > >>

Anonymous:
;) Kaikki voi tehdä tästä sitä hyvinvointia eli olla positiivinen ja hyväksyä kaikki kirjottajat ikään näköön kokoon sukupuoleenkatsomatta
Aikaa ja iloista mieltä  moittimatta toisia kirjottajia  Kropsu

Anonymous:
Ina Hannele kirjoitti:
> ;) Kaikki voi tehdä tästä sitä hyvinvointia eli olla positiivinen ja
> hyväksyä kaikki kirjottajat ikään näköön kokoon sukupuoleenkatsomatta
> Aikaa ja iloista mieltä  moittimatta toisia kirjottajia  Kropsu


Jälleen oon möhlinyt. Joskus kirjoitin että anteeks on helppo pyytää mutta antaminen onkin kinkkisempää.
 olen senkin julkituonut etten ole saanut kummoistakaan kasvatusta .Pahansuopa en ole mutta vitsikkyyden tavoittelu
ei tosiaan sovi joka lähtöön... Taas haen hyväksyntää;    - Ina Hannele ja varmaan myös Piikatyttö.

Anonymous:
Kropsuuuu, ei sinulla ole mitään anteeksipyydettävää meiltä keneltäkään. Sinulla on iso huumori, joka puree ainakin minuun. Katson, jos ehdin illemmalla kirjoittaa eilisen, bittitaivaalle lentäneen juttuni. Itse hosuessani taisin viestini hävittää, goldenin syytä alkuunkaan.

kropsu:
pumpuli kirjoitti:
> Tiedän, että tätä viestiä ei pitäisi kirjoittaa, mutta kirjoitan kumminkin.
>
> Joitakin päiviä sitten "korkkasin" tämän hyvinvointi -osion.
> Ajattelin, että se odottaa siinä, kuin satakuntalainen pitopöytä, johon
> kukaan ei kehtaa mennä ensin. Tottahan nyt ikätytöillä ja -pojilla on
> paljonkin sanottavaa hyvinvoinnistaan.
>
> Aiemmin täällä entisessä elämässä puhuttiin siitä, että joskus joku aloitus
> syntyy kuolleena. Minun aloitukseni syntyi kai puolikuolleena ja se
> vaiettiin kuoliaaksi. Kiitos kuitenkin pauliinalle kommentista ja
> Karillekin, joka "lensi yli käenpesän".
>
> Tein laskelmia: Täällä on nyt 18 osallistujaa, viestejä on 81 ja luettuja
> viestejä 1158. Meillä 18:lla on tuliset paikat, että saadaan tuotetuksi
> tänne luettavaa.
>
> Mutta siitä hyvinvoinnista. Pihani on puhdas lumesta, puhtaampi, kuin
> kenenkään naapurin! Jopa se "pieni polku" kellariin on auki. On
> upea, aurinkoinen talvipäivä. Lienen ansainnut tilkan kuumaa rommia.
> :twisted:


Onkos pumpuli sun "pieni kellarin- polkusi" taas hyvinkin tukkoinen? Aaattelin kun
lunta paiskii taivaan täydeltä; samalla kainosti utelen siitä rommipullon sijainnista.
Säilytätkö sitä siellä kellarissa? Vanhoilla kesämies taidoillani osaisin varmaan avata
tukkoisenkin polun....Mieleeni tuli vuoskymmenen takainen, vähäsen sovinistinen
tositapahtuma 'Sahtipitäjässä. Lekottelimme kauniina kesä pyhänä jonkun isännän pihakenturalla,
Vähän niinkuin äijjäporukalla joristen ja isännän tekemää sahtia siemaillen. Emäntä hääräili piha askareissa, ja kun tuoppi oli tyhjentynyt pyysi isäntä, hajes Elli sahtia! emäntä siihen ,mistä mä hajen? Isäntä; Eiks sun ikäinen nainen viä tiä mistä
meintalon kellarinpolku menee! Oli sitä aikaa kun Emäntä oli emäntä... ja isäntä haki ite kellarista sahdin.

Anonymous:
Kyllä sitä nyt apua tarjotaan, kun meilläpäin sataa huomenna vettä! Rommi otti ja loppui, kun raskaat työt vaatii raskaat huvit. Vana Tallinnaa löytyy. On muuten saamatta ne luvatut kotiviinitkin, ne "pirunpahat, jotka maistuu taivaalliselle". Toivottavasti tätä huulenheittoa ei lasketa alkoholimainonnaksi?  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta