Kirjoittaja Aihe: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille  (Luettu 247885 kertaa)

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #105 : 04.10.2012 14:09:01 »
On Espenillä sato komea.
Itse otin tämän kuvan kävelyllä ollessani.

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #106 : 05.10.2012 14:05:13 »

 Kovin on kosteaa meidänkin kadun varrella:

 

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #107 : 05.10.2012 17:09:40 »
Heips Post... ei kun Espen!
Olen kuvitellut, että siellä "Ganaali parttaal"  on todella vedenpaisumus, kun eilen jo alikulut lainehti!

Meillä alkoi eilen sade joskus kahden maissa ja tähän mennessä on tullut kaikkinensa 69 milliä!
Nyt taitaa alkaa vähän poutaantua, mutta huomenna luvataan taas uutta sadetta ja sunnuntaiksi koko päiväksi.
Huh-huh!

- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #108 : 05.10.2012 17:24:39 »
Heips Post... ei kun Espen!
Olen kuvitellut, että siellä "Ganaali parttaal"  on todella vedenpaisumus, kun eilen jo alikulut lainehti!
Meillä alkoi eilen sade joskus kahden maissa ja tähän mennessä on tullut kaikkinensa 69 milliä!
Nyt taitaa alkaa vähän poutaantua, mutta huomenna luvataan taas uutta sadetta ja sunnuntaiksi koko päiväksi.
Huh-huh!

Moips Tellast.., eikä kuin Hemuli. Muistatko vielä, kun tuttavuutemme alkoi "inte" sanasta inttämisellä joitakin vuosia sitten.  Oi Voi noita aikoja, siihen vaan sitten kariutui sekin hyvä saitti.

Mutta pää pystyyn kuitenkin täältä sateiden keskeltä. Tuosta radiosta tosiaan kuultiin, että joitakin pyörätien alikulkuja on kielletty käyttämästä, valtavasti vettä kun niillä alavilla paikoilla on ja kun sinne täysillä päräytät esim. mopolla, niin ei tiedä kuinka käy.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #109 : 05.10.2012 17:50:47 »
Heh-heh! Ei se nyt ihan siitä inttämisestä alkanut, kai jostain jo ennenkin sanailtiin.
Kyllä se "inte" vaan on joskus tullut ristikoissa vastaan ja aina silloin minä olen muistanut sinua!   :D

Olen jo poistanut vanhan foorumin suosikeistakin, ensin kävin kurkkimassa josko vaikka, mutta ei taideta niitä ovia enää avata!  :'(
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #110 : 05.10.2012 19:30:25 »
Olen jo poistanut vanhan foorumin suosikeistakin, ensin kävin kurkkimassa josko vaikka, mutta ei taideta niitä ovia enää avata!  :'(

Ja löytyypä se sitten uudestaan, jos on aihetta. Sitä joskus miettinyt, että missä ne kaikki muut "Vanhat Ystävät" luuraa. Hengenheimolaisen nyt tunnistaa aina. Sinutkin arvasin, vaikka olit piiloutunut uuden Nikin taakse.

Nätti tyttö olet ollut pienenä, varmaan vieläkin. Laitampas tohon oman kuvani, jossa kuuntelen radiosta Melbournen olympiakisoja v. 1956. Voitto Hellsten voitti pronssia 400 m:n juoksussa, mitali tasattiin CCCP:N Arnalion Ignatjevin kanssa, koska oli sama aika.(Muistinvaraista tietoa)



 Siihen aikaan ei kellotettu sekunnin sadas -, tai tuhannesosia.

Mut hyvä, että on tämäkin foorumi. Ystävämme Sniper on niin pirun tarkka foorumikäytännöistä, että hän läksi tyystin. Hänen mielestään nämä ovat keskustelupaikkoja, eivätkä voi sisältää paljon muuta hölynpölyä, kuin keskustelua eri aiheista ja siihen keskusteluun liittyvää liitettä.

  No Sniper on oikeellisuuden perikuva ja jos ylläpito on heikko, niin hän lähtee, valintaa kyllä riittää. Olemme hänen kanssaan olleet pitkään samoilla saiteilla, vielä nytkin. Arvostan kaveria, on myös oman onnensa seppä.

Mut hei, näistä aiheista riittäisi turinaa vaikka kuinka paljon. Joten katsellaan, eikä provosoiduta, jos provosoidaan.

Heips itselles !

t. Original postman/espen

PS.
En tossa kuvassa muuten ole vielä 14 v. Sama paikka ja sama radio kuitenkin, jossa kuunneltiin Melbournea ja luultavasti vielä Roomankin kisoja v.1960.

Taikka siis sitten ollaan juuri kuunneltu Radiosta velipojan kanssa Olympiakisoja v. 1952, jolloin V. Hakulinen voitti 50 km ajalla 3.33.33. meillä oli silloin vihkot kynät ja kumit esillä ja etukateen laitettu paperille väliaikapaikat. Niihin sitten merkittiin eri hiihtäjien väliaikatietoja, mitä radiosta milloinkin kerrottiin.

10 km 20 km 30 km ja kaikilta paikoilta mistä niitä nyt yleensä annettiin. Niistä sitten arvioimme, että kuka on nousussa ja kuka kenties putoamassa kyydistä.

Olihan se jännää puuhaa.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2012 19:51:31 kirjoittanut espen »

loimu

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #111 : 06.10.2012 07:38:53 »
 Pieni hiekkalaatikko se on tämäkin foorumi,isoille egoille.

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #112 : 06.10.2012 12:22:57 »
Moi Sniper, täytyyhän sitä aina joskus purkaa paineita. Tänään, kumma kyllä ei meillä tule vettä, muuta kuin kraanasta. Hianoo sinällänsä, kun joka päivä ja joka toinen yö on satanut.

Kiitos siitä, että pidät minua herrasmiehenä. Niin olet sinäkin oikein kunnon Gentleman,  ja vielä niin peijakkaan oikeudenmukainen, niinkuin tuossa totesin. Oikeastaan  vaan Hemulin kanssa olin tässä viestiketjussa puheväleissä, ei ollut tarkoitus rakentaa mitään riidanpoikasta mihinkään suuntaan.

Helposti siitä aina joku suuttuu, kun omia mielipiteitään tuo esiin, otetaan nokkiinsa ja ollaan niinkuin oltais kärsitty vääryyttä?

Hemuli on niitä parhaita nettituttujani naispuolisista kirjoittelijoista, siispä hänelle kiitokset, että jaksaa kaikista takapakeista huolimatta kirjoitella tälläkin Foorumilla.

Hyvä HEMULI ollaan saiteilla jälleen!


espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #113 : 06.10.2012 12:39:34 »
.
   Espen. Vanhan sivuston aikana sain Postmanin nimellä privaa. Kehoitti  jatkamaan,  kertoi tykkäävänsä.

Juu, en ole mikään riidanhaastaja, taikka öykkäri, ainakaan läheisteni mielestä. Jossain vain on niin, etttä moderointi ei toimi ollenkaan. Ja jos toimii, niin päin peetä.

Sellaista se on, meidän tämmösten tavallisten tallaajien, elämä on kovaa. Sinäkin olet kirjasi julkaisuasemissa ollut pitkään. Sieltä se sitten ulos putkahtaa, mahdollisesti Joulusesonkiin v. 2012. Paljon olet tehnyt jotta kirjasi vihdoin ja viimein saataisiin julkaistuksi Fanfaarien soidessa.

Jouluksi nämä "Best Sellerit" aina pyritään painamaan, määrien ollessa satoja tuhansia, jopa miljoonia, jos ulkomaanmyynti vaan hiukkasenkin onnistuu.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2012 12:41:15 kirjoittanut espen »

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #114 : 06.10.2012 13:33:31 »
Pieni hiekkalaatikko se on tämäkin foorumi,isoille egoille.


Tiedä noista isoista Egoista,,koko sanan tarkka merkitys,kuukeloimatta ,on mulle joteski hepreijjaa".
Eegonista kyllä muistan lauletun enne vanhaan,"ain suuri rakkaus sinuhun on, ain suuri hemputus"- tää voimaton...
Jotenkin noin se menee.
Oliskos tää eko jotain luonnonläheistä, kotona tehtyä, kuten me jokseenkin kaikki oomme.
Mutta mistä se pirunmoinen takertelu, toisen sanomisiin tavaks on tullut?
Talostellaan" kuin mukulat sanomisilla,,ja otetaan "nokkaan, ei kai tää foorumointi mitään Jumalansanaa ole.
Kivaa kerrantaa vaan kaikkien kertomisista,,jos uutta ei keksi.
Ps. Taitaa koskea meitä mun ikäisiä.. toi suuri hemputus".

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #115 : 06.10.2012 13:54:55 »
Kropsu, kumpi meistä kahdesta on vanhempi?

Sinä, vai Minä?

Aletaanpas arvuuttelemaan. Voi olla, että olen sinun näkövinkkelistäsi  vielä ihan pikkupoitsu?

Sen verran ennakkotietoa itsestäni, että olen ollut Ruotsissa, Göteborgissa maalaamassa Volvoja jo 1960 luvun alkupuolella.

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #116 : 06.10.2012 16:27:41 »
Kropsu, kumpi meistä kahdesta on vanhempi?

Sinä, vai Minä?

Aletaanpas arvuuttelemaan. Voi olla, että olen sinun näkövinkkelistäsi  vielä ihan pikkupoitsu?

Sen verran ennakkotietoa itsestäni, että olen ollut Ruotsissa, Göteborgissa maalaamassa Volvoja jo 1960 luvun alkupuolella.
 

Arvuutellaan vaan Espen; mun viides lapseni syntyi -1964 sun äitees synnyinpitäjässä, Honkajoella-jota ennen mainittiin Hongonjoeksi.. ja jonka -pitäjän kirkko on nimetty jonkun miespuolisen pyhimyksen mukaan, sitä nyt en
osu muistamaan, koska oon enemmän kiinnistunut maanläheisimmistä rakennuksista.
Silloin siellä oli apteekkarina,, no niin -tää dementia.. -Nurmi oli meijerin isännöitsia ja lankosken talo oli sillanpielessä
Os. kaupassa oli tapahtunut itsemurha edellisyönä ja MALI tehnyt juuri konkurssin.--kunnassa oli suomen korkein vero-äyri,,ym. Melkoinen villi-länsi  muualtatulleelle..

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #117 : 06.10.2012 18:09:50 »
Taidat sitten olla vanhempi. Mun ensimmäinen lapsi syntyi v. 67.  En ota kantaaa täällä rähinöintiin ollenkaan, sanon vaan että tämä on keskustelupalsta, jolla ihmiset keskustelevat erilaisista asioista.

Näin ainakin pitäisi olla. Joillakin Foorumeilla mennään niin ja näin ja vielä noinkin tyyliin.

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #118 : 08.10.2012 18:39:21 »
Tässä ketjussa lukee:Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille.Kyllähän tämä ottamani kuva käy ihan hyvin tähän.Otettu Lemillä joillain maalaismarkkinoilla.

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #119 : 08.10.2012 18:40:54 »
Ja tässä toinen samoilta markkinoilta.