Kirjoittaja Aihe: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille  (Luettu 248008 kertaa)

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #60 : 22.08.2012 16:10:11 »

 Norjan metsäkissa tämä meidänkin oli. Täydellinen sisäkissa.

 

Tässä sen yksi vakipaikka, kevätaurinkoa ottamassa sohvanselkänojalla. 

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #61 : 27.08.2012 09:01:12 »
 Eilen kuvattua.
 
 
 
 

 Taitavat kypsyä syyskuun loppuun mennessä

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #62 : 28.08.2012 19:00:34 »
 Mattilan museosta Kalannissa oli puhetta tuolla toisessa viestiketjussa.

 

Yhteen huoneeseen sinne on kerätty lasten leikkihevosia komea valikoima. Kuvasin samalla  reissulla.

Siitä pärehöylän vierestä sain "päällikön" omistuskirjoituksella varustetun päreen lahjaksi, on mulla jossain vieläkin. Museo on sellainen, että se on aina kesäisin auki yhden viikon ajan ja ilmaiseksi. Silloin kannattaa piipahtaa, siellä on paljon katseltavaa vanhaa perinnettä kunnioittaville.

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #63 : 30.08.2012 09:42:58 »
 Kuulkaas nyt ystävät rakkaat,voisitteko vääntää vielä rautalangasta minulle,miten lainaus toisen kirjoituksesta onnistuu.

Hikihatussa eilen yritin monta tuntia,meinas saunareissu vallan unehtua mokoman takia.
   


pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #64 : 30.08.2012 09:45:12 »


Hikihatussa eilen yritin monta tuntia,meinas saunareissu vallan unehtua mokoman takia.

 Minä saan vain tämmöisen aikaseks.
   



   

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #65 : 30.08.2012 10:22:04 »
Kuulkaas nyt ystävät rakkaat,voisitteko vääntää vielä rautalangasta minulle,miten lainaus toisen kirjoituksesta onnistuu.
Hikihatussa eilen yritin monta tuntia,meinas saunareissu vallan unehtua mokoman takia.

Hei Pauliina!
Klikkaa "lainaus" tuolta yläoikealta, sitten jätät merkkien [/quote] ja tuon ylärivillä olevan rimssun väliin sen minkä haluat lainata.
Älä jätä mitään tyhjiä välejä, kursorilla voit poistaa rivien välit, samoin voit poistaa ylimääräiset, mitä et halua lainata.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #66 : 30.08.2012 10:29:48 »

Klikkaa "lainaus" tuolta yläoikealta, sitten jätät merkkien [/quote] ja tuon ylärivillä olevan rimssun väliin sen minkä haluat lainata.
Älä jätä mitään tyhjiä välejä, kursorilla voit poistaa rivien välit, samoin voit poistaa ylimääräiset, mitä et halua lainata.

Yrittänyttä ei laiteta.
Minkäs virheen mä nyt tein??

 

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #67 : 30.08.2012 10:48:12 »
Yrittänyttä ei laiteta.
Minkäs virheen mä nyt tein??

Ihme juttu, kuinka se noin tuli.
Sori, mutta nyt en osaa neuvoa enempää....

- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #68 : 30.08.2012 13:25:16 »
snipe,hemuli ja espen ja kaikki muut jotka ihmettelette meikämamman osaamattomuutta.......tää on viimeinen taisto... ;D kun ei onnaa niin ei onnaa. Nyt 90vee synttäreille. Saapi unhoittaa hetkeks aikaa koko tietsikan. :)

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #69 : 30.08.2012 19:48:38 »

Leikki sikseen, joko kokeilit tuolla meidän viimeisellä neuvolla eikä silti onnistunut, ellei onnistunut niin tee se vielä kerran ja koeta saada se viestisi mukaan tänne silti, niin vilkuillaan mikä on ettei onnistu, jos nyt jotain virheitä siitä näkee.

   Mikä vikana tässä?
 Kai on odotettava nuorempia voimia tämän koneen viereen ja kädestä pitäen neuvottava.

espen

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #70 : 30.08.2012 20:05:33 »
Pauliina, kylläs nyt vaan treenailet:

   -  Klikkaa sieltä se lainaus. Sinulle tulee kokonaisuudessaan  se  viesti näkyviin, mihin haluat sanoa oman sanottavasi.

   - Nyt menet sinne aivan loppuun tuommoisen merkin jälkeen voit kirjoittaa sanomasi [/guote]

   - Tuon merkin jälkeen kirjoitat, mitä kirjoitatkaan ja sitten vaan klikkaat lähetä, ei muuta tarvii
 

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #71 : 30.08.2012 20:36:47 »

Leikki sikseen, joko kokeilit tuolla meidän viimeisellä neuvolla eikä silti onnistunut, ellei onnistunut niin tee se vielä kerran ja koeta saada se viestisi mukaan tänne silti, niin vilkuillaan mikä on ettei onnistu, jos nyt jotain virheitä siitä näkee.

   Mikä vikana tässä?
 Kai on odotettava nuorempia voimia tämän koneen viereen ja kädestä pitäen neuvottava.
  Tullaan, tullaan Pauliina, vaikka en mä osaa yhtään enempää,
josei nyt osu . Siks toiseks en oo niitä sun nuorempias...
Muuta kyllä voisin opettaa. :o

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #72 : 30.08.2012 21:08:37 »
Pauliina, kylläs nyt vaan treenailet:

   -  Klikkaa sieltä se lainaus. Sinulle tulee kokonaisuudessaan  se  viesti näkyviin, mihin haluat sanoa oman sanottavasi.

   - Nyt menet sinne aivan loppuun tuommoisen merkin jälkeen voit kirjoittaa sanomasi [/guote]

   - Tuon merkin jälkeen kirjoitat, mitä kirjoitatkaan ja sitten vaan klikkaat lähetä, ei muuta tarvii

 Teen siis työtä käskettyä ja treenaan ja treenaan

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #73 : 30.08.2012 21:13:33 »
Pauliina, kylläs nyt vaan treenailet:

   -  Klikkaa sieltä se lainaus. Sinulle tulee kokonaisuudessaan  se  viesti näkyviin, mihin haluat sanoa oman sanottavasi.

   

   
 

 Juu koko viesti onnistui nyt lainata,mutta entäs kun lainaisin vain osan...selittäkääpäs se...
  hips mä taisin nyt osata... :) :) :)

pauliina

  • Vieras
Vs: Nyt laittamaan ottamiasi kuvia foorumille
« Vastaus #74 : 30.08.2012 21:15:49 »
  Kiitos kaikille kärsivällisyydestä ja neuvoista,jokohan pysyis muistissa.