Keskustelualueet > Matkailu

Minne mennä kesällä? Kehukaa ... mainostakaa

<< < (2/11) > >>

pellava:
Jalmarinpoika, sanoit jostain lukeneesi tutkimuksen että maalaiset rakastelee enemmän kuin kaupunkilaiset, siitä tämä kommentti ja huolestumiseni...hih...hi huumoria löytyy ja ensi vuonna sexti nain (nain karrikoiden lausuttuna) :P
Facebookissa löysin myös paljon hauskaa juhannuksena kun sielä mainostettiin Puolangan pessimistipäiviä, ne muuten olisi ensi viikonloppuna jossain leirintäalueella ja kertoivat saaneen uuden asfaltin että kaikki menisi ohi jouhevasti...hih..hi
Jos olisin nuorempi heti menisin, olen kyllä sen verran optimisti ja utelias.

Jalmarinpoika:
pellava kirjoitti:
> Jalmarinpoika, sanoit jostain lukeneesi tutkimuksen että maalaiset rakastelee enemmän
>  kuin kaupunkilaiset, siitä tämä kommentti ja huolestumiseni...hih...hi huumoria
>  löytyy ja ensi vuonna sexti nain (nain karrikoiden lausuttuna) :P
> Facebookissa löysin myös paljon hauskaa juhannuksena kun sielä mainostettiin Puolangan
>  pessimistipäiviä, ne muuten olisi ensi viikonloppuna jossain leirintäalueella ja
>  kertoivat saaneen uuden asfaltin että kaikki menisi ohi jouhevasti...hih..hi
> Jos olisin nuorempi heti menisin, olen kyllä sen verran optimisti ja utelias.
******
Nuo pessmistipäivät on kuin Jalmarinpoikaa varten luotu, sillä JP:lla  on joka päivälle omat harminsa.

Yksi paikka, mihin  Jalmarinpojan on  tehnyt mieli vuosikaudet kesällä matkustaa on Yyteri ja sen nakuranta.
Silloin kun se oli juuri eka kertaa avattu, naapurin Villen kanssa mentiin portillle asti, mutta satoi vettä ja oli pahuksen kylmä.
Ranta oli autio, siis ei mekään menty. Jalmarinpojalla on Pellavan mainitsema sexi nain ikä jo aikoja ohitettu, joten haaveeksi jäi ikuisiksi ajoiksi. :mrgreen:

merituuli:
Kesän "pakollisia" käyntipaikkoja on lastenlasten kanssa muumimaailma, siellä oltiin eilen, oli tungosta ja hellettä, mutta onneksi pääsi uimaan välillä.
   Kesäteatteri kuuluuu myös ohjelmaan ja lavatanssit, ainakin kerran ja niissäkin on jo käyty.
   Samoin on käyty bussiretkellä Turun ja Ahvenanmaan saaristossa, sitä retkeä voin kyllä suositella, mahtavat maisemat varsinkin kun sääkin vielä suosi.
   Nautin myös kiireettömästä oleilusta ja pikku puuhastelusta kotona ja kotipihalla ja kohta kun pääsee vielä marjastamaan.
   Kyllä kesä on ihanaa aikaa!

Inkeri:
Matkailu avartaa, ja pysähdykset vaikkapa  Vanhassa veturitallissa Salossa pidettävässä meritaiteen mestareiden näyttelyssä virkistää kummasti upeiden taideteosten parissa.

http://www.salomus.fi/taidemuseo/taidemuseo/index.html

Harvoin nähtävillä tavalliselle kansalle, joten kannattaa tehdä kesäinen retki !
Linkistä löydätte enempi tietoa ko. tapahtumasta.


Anniliisa:
Kovin vähän taitaa tämä porukka liikkua tai sitten ei vaan haluta matkoja kehua eikä mainostaa.
Minä tyttö olen liikkuvaa sorttia ja en jätä myöskään aina kehumatta reissujani.
Nyt oli hyvä tilaisuus sellaiselle sisävesi-risteilylle.
Mentiin  pikkulaivalla reitti KUOPIO-IISALMI.
Sääkin suosi retkeämme.
Oli mukava seurailla muuten niin tuttuja maisemia laivasta käsin ja kolme kanavaakin saatiin nousta matkan aikana..
Reitti päättyi Iisalmessa Olvi-juomatetaan rantaanja siitä bussilla kotiinpäin.
 Olen aina ollut sitä mieltä että matkailu avartaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta