Keskustelualueet > Hyvinvointi

Liikunta

<< < (14/15) > >>

pumpuli:
Ja minähän lähden täältä vasta viimeisten joukossa!  ;)

Syksyn tullen taas harrastukset alkaneet. Tänään vedän lavista valssin tahdissa ja senjälkeen keppijumppaa Sauli Lehtosen parhaiden tahdittamana. Monet jumpparit varmaan köykkii vielä sieni- ja puolukkamettällä.

Illalla sitten KK:lle, Saija Tuupanen ja EX-miehet  :). Treffitkin on K:mäen vanhanisännän kanssa. Saa nähdä, tuleeko se!  :-*

Että silleen, tulkaa perässä!

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli - 06.09.2017 12:54:33 ---Ja minähän lähden täältä vasta viimeisten joukossa!  ;)
........
Että silleen, tulkaa perässä!

--- Lainaus päättyy ---

Perässäsi en kyllä pysy, mutta omalla tavallani olen liikkeessä koko ajan. Käyn kesät talvet kuntosalilla, nyt tosin hieman harvemmin kuin aikaisemmin. Pakon sanelemana joudun kuntoilemaan näissä kotitöissä.
"Marjamettällä " kyllä entistäkin ahkerammin. Kotipihan marjapuskat tyhjensin tänään viimeisistäkin herukoista, mutta tyrnit ovat poimimatta. Siinä sitä saakin kiipeillä tikkailla tärisevin polvin  ??? Liikuntaa sekin!
Äsken ajoin kuntopyörällä vajaat 10 km ja ihailin välkkyviä omenapuita. Ripustelin niitten oksille CD-levyjä narujen avulla. Näyttävät oikein moderneilta tilateoksilta. Tämä siksi, kun aamulla huomasin kaurisemon ja neljä poikasta haistelemassa omenia. Meille on tulossa oikein jättisato, ennätykselliset 22 pekkaa ja 4 punakanelia. Niistä ei kuitenkaan riitä elukoille jaettavaksi.  ;D
(Tähän tuli nyt mukaan kuntoilua ja ihmeellistä luontoa.)

Anniliisa:
Vanhasta tottumuksesta aina vain kurkkaan tänne GOLDENIN sivuille .Paljon on mielenkiintoisaa sanailua tälläkin palstalla aikoinaan käyty.Nyt kaikki väki nukkuu....
.Hyvin on joulu mennyt ,joskin pienemmissä puitteissa.Alppejakin olen saanut ihailla läppärin sivuilta ,tyttäreni hallitsee nämä tekniikat hyvin .Kertoi eilenkin kertyneen askelia mittarin mukaan1500 vaikka oli gondolikin apuna.

Hyvää liikuntaa olisi kyllä myös nuo tapanintanssit.Jää kyllä nyt varmaan minulta se huvi tänä tapanina kokematta.
Mutta ne tanssii jotka jaksaa ja taitaa. 

Anniliisa:
Ps.korjaan edelllistä kirjoitustani.Piti tietenkin olla 15000 askelta tuo alppivaellus.Tuskin olisin edes jaksanut.

Justiina:
Tapanintanssit jäivät väliin kuten aina, mutta liikuntaa on tullut liiankin kanssa. Olen tanssittanut lumikolaa joka ikinen päivä, vai kolako se tanssittaa... Tänään työnsin lunta yli 2½ tuntia, eilenkin meni päivän valoisa aika pihalla. Mihin tämä kaikki lumi mahtuu? Nyt on vasta joulukuu, jos sataa vielä kolme kuukautta putkeen, loppuu Justiinalta puhti ja nivelet. Mulla on kännykässä askelmittari, pitäisipä kokeilla montako askelta lumitöissä tulee. Oli mulla Sport Tracker -sovelluskin, mutta poistin sen, kun se vei hurjasti akkua.

Joulu on taas paremmalla puolella. Uusi vuosi edessä. Mitähän toivoisi? Jos mahdollista, sitä että lunta ei sataisi joka päivä ja että jää kantaisi ja joku tekisi sinne ladun. :)
Lisätoive: ollapa joitakuita mukavia ihmisiä, jotka viitsisivät kirjoittaa tänne, ettei tämäkin foorumi lopu. Oli todella surullista, että Marttaliitto lopetti joulukuun alussa aikoinaan hyvin suositun keskustelupalstan. Kaikkien pitäisi nyt olla Facebookissa tai twiittailla, mutta sellaisiakin vanhoja jääriä meitä on, jotka eivät ole niissä mukana.

Kuva nykyiseltä "kuntosaliltani":

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta