Keskustelualueet > Hyvinvointi

Liikunta

<< < (2/15) > >>

pumpuli:
Aivan keväisen näköistä tuolla ulkona, - 8 näyttää mittari. Nyt lenkkarit jalkaan ja menoksi.  8)

Tiistaina oli 2 tunnin tanssikurssi, foksia. 30 toinen toistaan innokkaampaa tanssinhaluista ikäihmistä. Matin komennossa: " Kohta alkaa ja alkaa nyt, askel, askel knok, knok, askel, askel, knok, knok". Opin senkin, että tanssiessa naisen jalka alkaa kainalosta!  ;D

Keskiviikkona eka jumppa tänä vuonna. 22 kilojaan huokailevaa naisihmistä. Alkaa seinät pullistella!  :o

Annuska:
Varmaan on ollut teillä mukavaa.Itse en osaa tanssia mutta minusta on mukava katsella.Vaikka kai sitä tässäkin iässä jotain oppisi jos on hyvä opettaja.

Hyvää  kevätkautta  sinulle ja heille!

espen:

--- Lainaus käyttäjältä: Annuska - 12.01.2013 15:14:34 ---Varmaan on ollut teillä mukavaa.Itse en osaa tanssia mutta minusta on mukava katsella.Vaikka kai sitä tässäkin iässä jotain oppisi jos on hyvä opettaja.

Hyvää  kevätkautta  sinulle ja heille!

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei ole itselläkään mikään kehuttava tanssitaito, olisi kyllä pitänyt nuorempana opetella, ei nyt enää kehtaa mennä "kurvailemaan" parketille, joutuu pian naurunalaiseksi.

merituuli:
Istuminen vaarallista !

Tänään istumisen vaarallisuudesta on muistutettu radiossa joka uutisissa.
Edesauttaa kakkostyypin diabeteksen puhkeamista. erilaisten sydänvikojen
syntyä, lisää vyötärölihavuutta ja mitä kaikkea muuta, no tietenkin painon
nousua. Pienetkin jaloittelut aina välillä tekevät hyvää.
- Niinpä, kunpa vaan muistaisi, kyllä sitä välillä aina tahtoo jämähtää
siihen telkkarini eteen tai hyvän kirjan kanssa sohvan nurkkaan.





pumpuli:
Kevättä ilmassa, aurinko paistaa hailakansiniseltä taivaalta.  :)

Vähän huolestuttaa, mahtaako nuo kutojat, neulojat, virkkaajat, ompelijat muistaa sen liikunnan merkityksen ikinuorten terveydelle.

Minulla on tänään hyötyliikuntaa. Ihana ilma sai kantamaan mattoja ulos. Niitä kun siellä "plätkii", imuroi ja pesee lattiat, niin taitaa olla päivän liikunta- ja happiannos saatuna.  8)

Heleätä helmikuuta!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta