Keskustelualueet > Yleinen keskustelu

härkäviikot

<< < (2/3) > >>

Hemuli:
Täällä on härkäviikot alkanut todella paastoamisella.
Pari päivää meni vettä ja jaffaa litkien, eikä nekään pysyneet sisällä.
Sitten kolme päivää mustikkasopalla vaihtelevalla menestyksellä.
Tänään on sellainen olo, että jotain pitäisi syödä, mutta silti ei oikein mikään houkuta.

Juu ja toi "sonnintöyssy" saa aina kuolan valumaan, mutta sitä  ternimaitoa ei tahdo näiltä leveysasteilta löytyä!  :( Mitään muuta en kaipaa siltä ajalta, kun lehmiä oli navetassa kuin juuri sitä ternimaitoa.

Liena:
Olen muutamia kertoja yrittänyt itseäni solakoittaa syömällä tuoretta ananasta,mutta sepä ei ole onnistunut.Jo muutaman siivun jälkeen olen saanut suupieleni araksi ja helläksi.Mitkään muut hedelmät eivät ole tuollaista aiheuttaneet.

Viola:

   Sama minulla, Liena,  olen sanonut syyksi että olen kuorinut hedelmän huonosti ja kuori raapii suupieliä :).
  Nykyään syön ananasmurska+raejuustosekotusta.

Liena:
Ananas murska on kätevämpää,mutta se ei ole läheskään yhtä maukas kuin tuore.Tuoreesta jää vielä hammaskoloihin enemmän poiskaivettavaa.Nuo metsämarjat tekee hyvää.Ne pärjää vitamiinipitoisuudessa etelän hedelmille.

Viola:
 
     Se on nyt härkäviikkojen hiljaisuutta joka suunnalla :).

     Kunhan tämän tammikuun saa pois kuleksimasta niin jopa alkaa taas elämä oleen mallillaan, tulee kynttilän-ja ystävänpäivää, laskiaisesta puhumattakaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta