Keskustelualueet > Yleinen keskustelu

" Henkinen koti "

<< < (2/182) > >>

Justiina:
On sentään jokunen "kotinsa" täältä löytänyt. Hyvä juttu, ettei ihan yksinpuheluksi mene. Osaan minä senkin taidon. ;D Mutta jos kirjoittajaväki vallan Justiinaksi menee, vetäydyn suureen hiljaisuuteen minäkin.

Kirjoitteleminen pitää yllä henkistä kuntoa kuten lukeminenkin. Tässä iässä fyysisen kunnon lisäksi täytyy ajatella aivotoiminnankin ylläpitoa. Omissa nurkissa pyöriessä ihmisten tapaaminen jää vähälle, niinpä ajatusten vaihto tälläkin tavalla virkistää.

merituuli:
Vielä täältäkin yksi käsi nousee !

Olen kyllä aika laiska kirjoittelija, mutta kyllä minä
kaikki viestit luen, vaikka en joka päivä foorumilla
käykään. Koneenkin avaan vain suunnilleen joka
toinen päivä.

Pitänee parantaa tapansa.



Annuska:
Täytyi tulla uudestaan tänne kurkistelemaan. Justiina on oikeassa että pitää pitää huolta henkisestä kunnosta. Paljon on vanhuksia jotka ovat neljän seinän sisällä ilman kontaktia ulkomaailmaan mitä nyt joku välillä vilahtaa katsomassa että hengissä on. Suuri osa heistä ei omista tietokonettakaan eikä halua edes opetella tämän käyttöä enää. Tiedän muutamia ikäisiäni jotka eivät halua missään nimessä tietokonetta. En tiedä miksi suhtautuvat niin kielteisesti. Tämä on siitä hyvä että voi seurustella toisten kanssa tämän välityksellä jos haluaa. Ajankuluksikin voi katsella ja lueskella täältä kaikenlaista.  :)


Viola:
 Käsi pystyssä täälläkin.
Merituulen tavoin laiska kirjoittelija olen, mutta katsotaan sano Tarvajärvikin :)

pumpuli:
Kauniisti ja viisaasti puhutte, ystävät.  :)

Olemme etuoikeutettuja, että voimme ja haluamme tänä päivänä tämänkaltaista sosiaalista mediaa käyttää. Me jokainen tiedämme, kuinka tärkeää on fyysisen kunnon ylläpito. Mutta myös henkinen vireys ja sosiaalinen elämä ovat tärkeitä.

Äläkä sinä, Justiina, sure niitä tilastoja. Missäs muualla me, "vanhat naiset" pääsemme TOP 10 listalle, kuin täällä. Yritetään vaan pysyä siellä ja noi muut voi yrittää kampittaa meitä sieltä alas.  ;) Ei olla muuten oltu kumpikaan täällä, kuin vähän yli 2 päivää!  ::)

Täysillä vaan eteenpäin, jokahinen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta