Kirjoittaja Aihe: TV:stä katsottua.  (Luettu 90100 kertaa)

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #60 : 29.12.2013 17:02:56 »
"Naisten paratiisi" loppui ja tammikuussa alkaa uudet jaksot "Hakekaa kätilö"-sarjasta.
Aina sieltä telkusta jotain katsottavaa löytyy.
Tänään katsotaan miten Ahonen hypyissään onnistuu, hyvältä näytti ainakin karsinnassa.

Harmi, että pumpulin mainitsema sarja meni ohi, mutta yleensä niitä tulee uusintoja.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #61 : 05.01.2014 10:46:40 »
Vanhoja, nostalgisia, 50-luvun elokuvia tulee tänään.

Päivien kimallus. Pääosissa Jennifer Jones ja William Holden. Yle Teema klo 13.15.

Enkeleitä Broadwaylla. Pääosissa Frank Sinatra ja Marlon Brando. Yle Teema klo 18.00.

Viola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #62 : 05.01.2014 11:27:30 »
 
 Kaikki nuo on katsottavia tänään, mitä pumpuli toi esiin.

 Eilinenkin ilta meni tv:n parissa, katsoin uudestaan uuden vuoden päivän Wieniläiskonsertin Teemalta, tosin samalla kirjaa lukien.
 Sen jälkeen katsoin tallentamani Mozartista kertovan ohjelman joulunpyhiltä, sen parissa vierähti kaksi tuntia. Tosi ihanaa musiikkia koko ilta.

 Nyt tuntuu että on mentävä pitkälle lenkille, ei ole liukasta.
 
 
Jos voit avata solmun kielelläsi, älä käytä hampaita.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #63 : 05.01.2014 21:30:25 »
Nyt on jotenkin väsähtynyt olo,onneksi joulusirkus alkaa olla ohi.Tämän joulunaika oli vaan niin monenkirjava.
Tänään syvennyin noihin Teeman vanhoihin elokuviin.
Kyllä oli aikoinaan elokuvatkin niin paljon parempia.
Päivien kimallus,kauniita maisemia,en edes muistanut että Hongkonkin on ollut joskus Englannin alusmaana.
Ja entäs tämä Enkeleitä Broadwayllä,kuinka komea mies tuo Marlon Brando olikaan nuorena.

Tästä meidän kirjoittelusta vielä,lukijoita kyllä käy enemmän,monikaan ei halua tai ehdi kirjoitella.
 Mielestäni voi ja pitääkin jatkua,jospa vaikka saatais uusiakin kirjoittelijoita kun vanhat väsyy.
Loppiaista toivottelen,alkaa nyt ne härkäviikot.Mitähän ne nyt sitten tarkoittivat.
 

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #64 : 14.01.2014 21:21:03 »
En ole "pätkääkään" ollut kiinnostunut television huumori-, sketsi ym. tarjonnasta vuosikausiin. En senjälkeen, kun Heikki Kinnunen ja "onks Viljoo näkyny" hävisi ruudusta. Speden huumoria en ole koskaan ymmärtänyt!  ::)

Lauantai-iltana unohduin töllöttämään Putousta ja hurahdin vallan. Olen kyllä tiennyt, että jotain "Munamiehiä" ja "Samppa Linnoja" on ollut, mutta ne on olleet mulle yhdentekeviä. Mutta taitaviahan nämä nykypäivän näyttelijät ovat! Suosikkini, ensitapaamisella, on tämä Imatralainen Antsku. Vähäeleisesti luotu, hykerryttävä naishahmo, miehen esittämänä.  ;D

Ihan odotan seuraavaa jaksoa!

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #65 : 14.01.2014 22:25:00 »
Putousta olen mennä vuosina sen verran seurannut, että olen sketsihahmot köykäisiksi havainnut.
Marja Tyrni joten kuten menetteli.
Lauantain lähetyksen katsoin, että tiedän mistä puhutaan ja samoin kävi kuin pumpulinkin.
Jussi Vatasen Antsku oli ihana! Pitää seurata kuinka Antsku jatkossa pärjää, muut ovat mielestäni enemmän ja vähemmän yliampuvia.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2014 18:20:00 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #66 : 15.01.2014 08:16:42 »
   
   Ehkä se putous on suunnattu hiukka nuoremmalle sukupolvelle, mutta koukuttaa se vanhemmankin.
   Lapsenlapset kyselee mistä hahmosta sä mummu tykkäät, pitäähän siitä osata keskustella :)

 Muuten mun lemppareita on minisarjat joko brittiläisiä tai saksalaisia, tietysti kotimaiset, mutta amerikkalaisia en jaksa kattella.

KROPSU3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #67 : 15.01.2014 19:11:55 »
   
   Ehkä se putous on suunnattu hiukka nuoremmalle sukupolvelle, mutta koukuttaa se vanhemmankin.
   Lapsenlapset kyselee mistä hahmosta sä mummu tykkäät, pitäähän siitä osata keskustella :)

 Muuten mun lemppareita on minisarjat joko brittiläisiä tai saksalaisia, tietysti kotimaiset, mutta amerikkalaisia en jaksa kattella.



Juu en minäkään jaksa,,vaikka istunkin pers....,- katella sarjoja, en sit ainuttakaan.
Suuresti imehtelen sitä intoa kun ihmiset antavat huu-haahata itteensä.
 Siitä perhanan sosiaalisen yhteiskunnan valtaväestön hurmoksesta miekin maksan,
vaikka uutiset riittäis..
 Onneksi joku pikku- poika on keksinyt vastineen siihen iankaikkiseen "LÄTKÄÄN".
 Leijonapaita vaan päälle ja sohvan-nurkkaan mäyräkoiran" seuraksi, uutta lätkää
huutamaan.  virtuaalisena senkin jotenkin sulatan..
 :) :) ;) hymyjä huuliin!!




Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #68 : 16.01.2014 08:04:26 »
Minä en tullut katsoneeksi Putousta ollenkaan. Eilen sitten katsoin Katsomosta sen Anskun osuuden siksi kun täkäläisessä lehdessä on ollut juttuja siitä miten imatralaiset on innoissaan ja Rossoon tulee kisakatsomo. Nyt tämän aamun lehdessä luki että Ansku ottaisi ensi lauantaina yhteyden Imatralle. Niitä muita hahmoja en jaksanut eilen katsoa. En siis tiedä mitä muut esittää.

Katson melko vähän televisiota nykyään. Eilen meinasin katsoa Sydämen asialla mutta siellä olikin taitoluistelua. Katsoin sitä kyllä sitten. Yhdeksältä aloin katsoa Ville Haapasalon matkaa Jäämerellä. Siinä kävi niin, että yksi tuttava soitti ohjelman ollessa tuskin puolivälissä ja loppua en  sitten nähnytkään kun juttelin hänen kanssaan. Tulee kuitenkin perjantaina uusintana jos haluan katsoa. Tai pistän tallennukseen jonka voi katsellessaan pysäyttää jos joku keskeytys tulee ja jatkaa sitten katsomista.

Kaikkia sarjoja en jaksa katsoa. Eläinlääkäri James Herriotin opiskeluajoista katsoin viime perjantaina ja taidan katsoa huomennakin. Hakekaa kätilö aion myös katsoa kun sarja alkaa. Viikonloppuisin tulevaa Tohtori Kleistin perhettä olen myös katsonut.  Niin sanottuja saippuasarjoja en ole katsonut vuosiin. Mieluummin katson sarjoja jotka kertovat tavallisesta elämästä vai miten tuo nyt pitäisi ilmaista.

Urheilua katson joskus mutta en ole mikään urheiluhullu. Jääkiekkoa en ole katsonut enkä muitakaan joukkuepelejä. Ampumahiihtoa olen katsonut toisinaan ja taitaa tulla tänäänkin. Mäkihyppyjä katsoin myös nyt vuodenvaihteessa.

 Luonto- ja asiaohjelmia katson myös.  :)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #69 : 20.01.2014 08:05:27 »
Nyt mie kyllä romahan! Kylmä on ja hammaslääkäriin pittää mennä.  >:( Tultua teen pasta Carbonaaraa. Se on niin hitoksen hyvää.  ;D

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #70 : 20.01.2014 17:44:09 »
 
Nyt mie kyllä romahan! Kylmä on ja hammaslääkäriin pittää mennä.  >:( Tultua teen pasta Carbonaaraa. Se on niin hitoksen hyvää.  ;D
     Ei voi olla totta mua nauratti tuo pumpulin viestikin :).

   Kohta nuoriso lainaa "Anskun" sanontoja, eikä se Kuustosen Iinankaan hahmo hassumpi oo. En nyt muista nimeä.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #71 : 20.01.2014 18:38:06 »
Kyllä mie romahan ellei Antsku voita!
Ihan sen tähden pitää lauantai-ilta uhrata Putoukselle, muina vuosina olen huoletta jättänyt ohjelman katsomatta.

"Mitä jäbä duunaa?"
 - Janne "Jäbä" Leisson -



- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #72 : 21.01.2014 08:02:32 »
Nyt mie kyll romahan. Mie soitin miun ystävälle Mirkulle ja hää sano, ett miull on oikeus miun ommiin tunteisiin. Mie saan olla surullinen ku miulla ei oo sitä ommaa ukkoo. Et miun pittää se pasta Carbonaaraki yksin syyä. Mie romahan!  :(

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #73 : 21.01.2014 08:37:36 »
Kylläpä olette hauskasti kirjoitelleet. Jos miekii romahan kun en ossaa noi hyvin kirjottaa.

Ihan oikeesti tuo Ansku on minusta paras noista hahmoista.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #74 : 21.01.2014 08:38:47 »
Voi sinua Pumpuli.En ole nyt aivan varma onko nämä Pumpulin kommentteja vai noita Putouksen ketsejä.
Minä olen yksi niistä jotka ei ymmärrä putouksen huumoria.Toinen on tämä Uutisvuoto..

Katsoin sunnuntaiiltana tämän kotimaisen Haarautuvan Rakkauden Talon.
Olen sen kai joskus nähnytkin mutta nyt siihen silleen paneuduin.ei aivan huuhaa ollutkaan.
Eilen illalla tuo Mot-ohjelma antoi ajattelun aihetta.Niinkö meitä vievät Lääkevirmat ja Lääkäritkin kuin pässiä narussa.