Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 986074 kertaa)

Inkeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #90 : 07.09.2012 21:37:50 »
Google on parhain hakukoneista , sieltä löytyy melkeinpä kaikkea taivaan ja maan väliltä.
Hain sieltä saturnus sininen planeetta niin jopas tuli tutun tuntuisia vastauksia pilvin pimein, joita on joutunut katselemaan muutaman vuoden.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovissa hiihtäminen !

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #91 : 07.09.2012 21:51:30 »
Google on parhain hakukoneista , sieltä löytyy melkeinpä kaikkea taivaan ja maan väliltä.
Hain sieltä saturnus sininen planeetta niin jopas tuli tutun tuntuisia vastauksia pilvin pimein, joita on joutunut katselemaan muutaman vuoden.

Näitäkö olet katsellut muutaman vuoden?
 
 http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/15/54279.htm

Onhan siellä vaikka mitä, mutta kun ei jaksa.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #92 : 07.09.2012 22:01:48 »
Niitähän löytyy pilvin pimein herra ties kuinka monelta foorumilta!  ::)
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

Inkeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #93 : 07.09.2012 22:27:30 »


Näitäkö olet katsellut muutaman vuoden?
 
 http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/15/54279.htm

Onhan siellä vaikka mitä, mutta kun ei jaksa.

S-netissähän ne olivat aina "ykkösjuttuja"  :-(
mutta nuo lehtien jutut löytyivät juuri äsken googlatessani.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovissa hiihtäminen !

Lotta

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #94 : 09.09.2012 12:52:22 »
Googletin ÄlyVähän ja linkkejä löytyi monelle foorumille. Katselin vähän noita postauksia muilla foorumeilla ja samat jorinat lapsellisine kiiltokuvineen tuntuivat kiertävän foorumilta toiselle. Lukijoitakin kiiteltiin muuallakin, mutta minua ei enää tarvitse kiitellä eikä lukijaksi olettaa, sillä sain kerralla niin vahvan yliannoksen ÄlyVähää, etten enää avaa tuota aihetta. Tämä ja muutkin sivustot, joilla juuli kierrättää vuodatuksiaan, on mitä ilmeisimmin tarkoitettu aikuisille, mutta juulin ÄlyVähä vaikuttaisi olevan minusta tarkoitettu imeväisille ja leikki-ikäisille.

Poistun samalla koko foorumilta, koska juulin viestittely on levinnyt muihinkin aiheisiin. Luulin, että tänne kirjoittelevat ihmiset, joiden ajatuksetkin ovat kypsien ihmisten ajatuksia.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2012 12:55:15 kirjoittanut Lotta »

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #95 : 09.09.2012 13:45:37 »
Älähän nyt Lotta, ei se maailma yhteen Matleena/Juuliin kaadu.
Jatketaan vain edelleen, voihan ne viestit aina sujuvasti ohittaa.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #96 : 09.09.2012 14:37:03 »
Voi Herranenaika . Eikö ole muuta elämää enää ollenkaan kuin matleenan ÄlyVähä.
Herranjestas sentään..
EI NIITÄ TARVI AVATA.
On paljon muutakin.
Kuinka monesti se pitää sanoa.  Avaaajia riittää. Nyt tuntuu vahvasti siltä jottei ole kaikki kohdallaan.
 Tuo on jo vainoamista. Pakkomielle.
Ja snipper, en ole koskaan ole sinuun luottanut.  Oikeassa oli, nyt se nähtiin.
Nyt oli tämä se vihonviimeinen kannaottoni.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #97 : 09.09.2012 16:25:37 »
Ja snipper, en ole koskaan ole sinuun luottanut.  Oikeassa oli, nyt se nähtiin.
Nyt oli tämä se vihonviimeinen kannaottoni.

 Miten niin, että snipe on kaikkeen syypää ? Tuossahan toi Lotta lähti pois, ei kai se ole snipen syy?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #98 : 09.09.2012 18:56:28 »
Olet ilkein, sivistymättömin, pahansuovin ihminen mitä on minua vastaan tullut, Sveski Pojken. Kohtelias, sivistynyt svenskien tapaan.
Kuvani eivät hidasta, sen määrää liityymän nopeus. Senkin sinä tiedät, vai. Eivät tuo viruksia,  enenpää kuin muidenkaan. Turvaohjelmat niistä huolehtii. Nuo luettelit vain tietämättömiä minulla pelotellakesi. Saat kuvat koneelta pois, jos tahdot, niinkuin kaikki  muutkin saavat. Kukaan ei joudu vastuuseen kuvistani. Taas pelottelu. Mitä sinä ajat takaa. Minun poistumistani tietenkin. Käykö avaaja /  lukijamäärä luonnollesi.Eikä kukaan tiedä kuinka montaa palstaa svenskeissa vedät, niinkuin ei tiedä kenestäkään muustakaan. Turhaan yrität uunottaa.
Olkoon sanomatta mikä olet. Mies et ainakaan.
Hyvästi.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #99 : 09.09.2012 19:41:52 »
Noinko tuttu on takapuoliasia.
HYVÄSTI.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #100 : 09.09.2012 21:32:05 »
Pieni on maailma niillä, jotka täällä ryhtyvät toistensa kirjoituksista, siitä  monellako palstalla juttujaan julkaisee jne. jne. kinastelemaan. Aikuiset ihmiset saisivat hävetä, on minun mielipiteeni. Ottakaa yhteyttä Aarno Korpelaan, jos teitä täällä jonkun läsnäolo ärsyttää ja jos joku täällä käyttäytyy "sääntöjen" vastaisesti.

Onneksi minun elämässäni on muutakin sisältöä ja tekemistä, vaikka eläkeläiseksi voisin itseäni tituleerata, kuin googletella ja katsoa, kuinka monella palstalla kukin kirjoittaa ja kirjoittaako kaikilla palstoilla samoja juttuja.

Ehkä ko. kritisoijilla tämä palsta on ainoa paikka, missä saa mielipiteitään julki. Nimimerkkien ntakana ollaan rohkeita ja röyhkeitä. Kaunis ja sivistynyt käytös on kaukana.

Taitaa tuosta minun maalaistaustastani olla hyötyä monen moneen asiaan!!!

sipi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #101 : 09.09.2012 21:44:53 »

Voi ett, joko täällä on melkein hulinat käynnissä jonkun kirjoituksesta, ellei hä herjaa tai muuten kirjoita epäsiveellisesti, annetaan hänen olla omalla reviirillään. Yhdyn piikatytön järkevään kirjoitukseen. Miksi nämä palstat aina ajautuvat ristiriitaan jonkun kanssa. Olemme  erilaisia ihmisiä ja se on rikkaus täälläkin. Asiasta voi olla erimieltä, mutta ei mennä kiinni toiseen.
Jos asia ei miellytä, niin ohitetaan ei teilata. Ollan sovussa, keskustellaan eri näkökannoilla ja
sopu säilyy. Minä ainakin olen pitänut älyvähän kirjoituksista, siinä kun jonkun toisenkin.
Kivaa kirjoittelemisen aikaa ja iloitaan, että saadaan olla täällä. Eiks niin, toivon ainakin.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #102 : 09.09.2012 22:06:25 »



Snipperille virukselta.
Kiusaa se on pienikin kiusa.
Etsi uusi Teuras.
Minä häivyn.
Matleena

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #103 : 09.09.2012 22:28:07 »
Sipin kanssa meillä taitaa keinu keinua samaa tahtia!

Sinulla taitaa höyrytä kädessä kahvikuppi,  minä join päivän kaakaoannokseni!!! Enkä laittanut vahvistuksia. Olen ennenkin mainostanut: maitokaakaoon loraus .tai liraus rommia ja kyllä vilunväristykset loittonevat! Ja turha kriittisyys palstaystävien kirjoitelmien sisältöön loittonee myös. Toki ilman rommiakin!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #104 : 09.09.2012 22:48:28 »


Sipperille virukselta.
Etsi uusi Teuras.
Pikkuinen svenssoni täällä yrittää pikkubossia leikkiä. Yritteli jo vanhan sivuston aikaan, ei käynyt laatuun siellä. Oli henkilöitä jotka eivät sitä hyväksyneet. Ei tunnu luontuvan täälläkään. Kukaan, en minäkään, täällä sivuja täytä en tartuta, en hallaa aiheuta kirjoituksillani, joita tämän bossiyrittelijän jutuista huolimatta luetaan. Kiitos. Kukaan ei joudu kuviani maksamaan, hullua puhetta. Elää tämä yrittelijä jossain aivan muualla kun tällä Telluksella ja tätä aikaa.  Ei ole tervettä enää. Tämän sivuston omistaa Aarno Korpela joka selvästi kehoittaa kuvia lisäilemään.
Tätä ei pikkunippeli omista, vaikka kuvittelee. On koko alhainen noissa solvaamisjuissaan, ei pienintäkään sivistyksen häivähdystä. En hänelle ole mitään ehdotellut, niinkuin antaa ymmärtää. Olen huumorilla koittanut, nyt on pinna loppu.
En olisi uskonut jotta muistelut ja nykyjuttuni ovat jollekin liikaa.
Ei osaa hävetä tämä Kukkopoika. Kuinkahan monta sivustoa on pikkusvenssonin käytössä.
Lisään, on tukenani pari tietäjää,  jotka hymyilevät vinosti pikkkusvessonin  yrityksille.
matleena
.
.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2012 05:16:30 kirjoittanut matleena »