Kirjoittaja Aihe: uudet kuviot  (Luettu 10411 kertaa)

maki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
uudet kuviot
« : 12.01.2011 17:14:11 »
Hei kaikki uudet ja vanhat kaverit täällä Golden Agessa. Pitkästä aikaa tulin katsomaan mistä täällä keskustellaan joten hämmästys oli suuri kun huomasin että pitää opetella uudestaan tänne tuleminen.
Olisi mukava kuulla mitä kaikille "vanhoille" ystäville kuuluu. Kuinka on vuosi vaihtunut jne.
Toivotan mielenkiintoisia keskustelunavauksia ja aktiivista keskustelua!
Maki - A-mus 7
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

isäntärenki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Re: uudet kuviot
« Vastaus #1 : 13.01.2011 19:14:56 »
tämä on vielä kesken näin EI HYVÄ :roll:  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Liena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: uudet kuviot
« Vastaus #2 : 16.09.2012 20:53:05 »
Kanssasi Isäntä samaa mieltä.Eihän tätä ehdi oppia.

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: uudet kuviot
« Vastaus #3 : 16.09.2012 21:56:37 »
Liena, sinähän  osaat vastata ja kirjoittaa. Olet jo oppinut. Harjoitellen palstan ominaisuudet tulevat tutuiksi.  :)

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: uudet kuviot
« Vastaus #4 : 18.09.2012 07:33:52 »
Uudet on nämä kuviot kun vasta aloittelen kirjoittelemaan tänne.Tuntuu vaan kovin hiljaiseloa olevan vai kuvittelenko vain.Johtuneeko syksystä ettei kellään ole aikaa kun on nämä sadonkorjuut ym.syystouhut.Täällä ainakin on aurinkoinen aamu joten hyvä päivä tehdä ulkotöitäkin jos jollain niitä on.

Uusista kuvioista tulee mieleen nuo kaikenlaiset merkit tuossa yläpuolella.En edes tiedä mitä nuo kaikki tarkoittavat  tässä vastauslomakkeessa enkä uskalla kokeilla mitä tapahtuu jos niitä painelee.Olen niin tyhmä vielä tässä tietokoneen käytössä.Nuo fontit ymmärrän kuitenkin sentään.

Kai tämä tästä alkaa sujumaan kun aikansa harjoittelee.

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: uudet kuviot
« Vastaus #5 : 19.09.2012 10:39:40 »
Aloittelijana olen mukana. Nyt vasta olen tutkinut tarkemmin tätä tekstin värjäystä ja fonttikoon muuttamista. Näyttää olevan samalla periaatteella toimiva kuin tekstinkäsittelyohjelmissakin. Minun koneellani ei ainakaan toimi tuo esikatselu, jokin siinä on tai en osaa käyttää.

Valokuvien lisäämisessä näyttää olevan kätevin tuo ylläpidon suosittelema jossa viestiin lisätään liitteenä kuva ja sitten se klikkaamalla suurenee. Ei tosiaan hidasta sivujen latautumista ja silti kuva on aivan "katseltavan" kokoinen. Muiden kuvien, tarkoitan noita piirroskuvia, lisääminen onnistuu bbcodella. Eri asia kannattaako niitäkään sitten käyttää. Kyllähän ne elävöittävät hieman sivuja mutta ehkä siinäkin on maltti valttia.

Tässähän on helppo harjoitella koska tuo muokkaa toiminto näyttää säilyvän. Voi ottaa uudelleen jos menee metsään.

Tuo lainaaminen on jotenkin outoa koska siinä helposti tulee sotkuja. Itse en ole juuri koskaan tuota lainaamista käyttänyt. Menee sekaisin kuka on lainannut ketäkin ja loppujen lopuksi jää epäselväksi kuka olikaan alkuperäisen tekstin tai kommentin kirjoittanut.

Opiskellaan, aina on varaa parantaa ja oppia uutta!

Kuva otettu ikkunasta
« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 11:23:41 kirjoittanut ainuli »
Opissa se on variksenpoika tuulessa

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: uudet kuviot
« Vastaus #6 : 19.09.2012 13:15:10 »
Ei minullakaan tuo esikatselu toiminut kerran kun kokeilin.Ja oikeassa olet tuosta lainailusta.En aio minäkään sitä harrastaa.
Muita kuvia en ole vielä kokeillut kuin omiani.Tähän profiilikuvaksi ja vanha höyrylaiva tuonne toiseen ketjuun
Kyllä tämä tästä varmaan alkaa sujumaan kun aikansa räpeltää.Eikö ole sanonnat että virheistä oppii ja että kukaan ei ole seppä syntyessään.On myös sellainen että oppia ikä kaikki.

Kokeilimpa kaloja.Ensin ei suurentunut mutta nyt suurenee.Hyvä minä!
« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 13:41:18 kirjoittanut Annuska »