Kirjoittaja Aihe: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista  (Luettu 17392 kertaa)

Hilja maitolikka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista
« Vastaus #15 : 08.12.2012 14:28:03 »
Hei

Minulla pitäisi olla vanhoja valokuvia perheemme ruokailusta, mutta albumi on lainassa.
Siksi tyydyn kehumaan Golden Agen etusivulla olevia kuvia, viimeistäkin amarylliksen kuvaa.

Rauhallista ja riidatonta jouluista aikaa toivottaen
Hilja

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista
« Vastaus #16 : 08.12.2012 15:37:51 »
Toivon, että KIROILUA ja edellisenkaltaista tekstiä kirjoittava henkilöt menisi itseensä. Ei ole sivistyneen ihmisen tekstiä. Juuri kuuntelin Jorma Hynnisen esittämää "Iltahuutoa" kuoron yhteistyölauluna ja tänne kurkistaessani "tuli tosisuomalainen mies taas vastaan". Kirjoittaja saisi hävetä!

Kiitän, Piikatyttö.
.

Kiitos Piikatyttö minunkin puolestani oivoi ja voi että, sekä kiitoksia paljon. Minunkin lapseni ovat niin pitkälle lukeneita, eivätkä kiroile tavan takaa. Diploomi insinöörejä on ja maistereita, mitä kaikkea lienevätkään?

Olikohan tämä nyt "Vs: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista" , niin että oliko tämä nyt oikeassa viestiketjussa ?

Oliko Aarno ?

Eikö me espen sovittu ettei enää irroitella. Vaan kun mainitsit lapsesi joiden minä en käsitä ketjuun kuuluvan niin mainittakoon jotta minun on varatuomari ynnä toinen lääkäri. Kuva on ihan oikeassa paikassa.
Täällä on muittenkin kuvia mitä oudoimissa, asiaankuulumattomissa paikoissa.
Ei minun laittamanani.
Lopetetaan jo viimeinkin, espen.
.


espen

  • Vieras
Vs: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista
« Vastaus #17 : 08.12.2012 17:09:49 »
Vaan kun mainitsit lapsesi joiden minä en käsitä ketjuun kuuluvan niin mainittakoon jotta minun on varatuomari ynnä toinen lääkäri. ...................
Lopetetaan jo viimeinkin, espen.
.

Minun puolestani voidaan lopettaa, enkä minä ole ollut ensimmäinen kertomassa lasteni oppineisuudesta, tai muusta erinomaisuudesta.

Luin vaan täällä kerrottavan, että  jonkun jäsenen lapset ovat oppineita, eivätkä kiroile, niin kuvittelin, että siihen voi sitten liittää omienkin lapsiensa saavutuksia, ilman kiroilua ?

Olen moneen kertaan sanonut, että ei ole mitään hklökohtaista sinua, eikä ketään muutakaan vastaan.. Eläkeläisiä me kaikki ollaan, meillä, niinkuin sinulla ja minulla on jopa melkoisen hyvä mielikuvitus,  siis onneksi.

Itse en vaan ole mikään tosikko, toivon, että et sinäkään.

Aarnolla voisi joskus olla hieman jämäkämpi ote joihinkin asioihin, pikkaisen isäntä lepsuilee, taikka pakoilee. Toki ymmärrän, että kun pitäisi olla mielin kielin joka suuntaan, niin se repii??

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Kaipaan valokuvaa perheen aterioinnista
« Vastaus #18 : 10.12.2012 14:56:10 »
Tässä kun olemme näitä kirosanoja käsitelleet niin ajattelin pistää hiukan tietoa näistä voima-sanoista joiden käyttöä kutsutaan kiroiluksi. Enkä stadilaisena snaijaa miksei suomenkieltä voisi nillä rikastuttaa??


Pistän tähän linkin koska tämä on copyright'in alainen sivusto niin voin vain linkittää sinne.

http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2665
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!