Kirjoittaja Aihe: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin  (Luettu 11176 kertaa)

Jalmarinpoika

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Heipparallaa goldenagen kansalaiset.
Itse olen päättänyt, että mun nahkaani ei tatuoida.
Kuppaaminen on eri asia.
Varoituksena teille kaikille kansalaisille kopioin pikku-uutisen tuolta suuresta maailmasta. Tatuoinnin poistaminen taitaa olla työlästä ja kallista. :x

"Täydelliset naiset -näyttelijätär Eva Longoria on poistattanut ex-miehestään Tony Parkerista muistuttavan tatuoinnin jo lähes kokonaan, kertoo viihdesivusto TMZ.

Longoria haki eroa koripalloilija Parkerista vuonna 2010 kolmen vuoden avioliiton jälkeen, kun Parker jäi kiinni tuhmien tekstiviestien lähettelystä seurakaverinsa vaimolle. Avioero astui voimaan viime vuonna.

Evalla on ollut niskaansa tatuoituna numero yhdeksän, joka on San Antonia Spursissa pelanneen Parkerin pelinumero. Nyt Eva on kuitenkin käynyt useita kertoja poistattamassa kuvaa tatuointien poistoon erikoistuneen lääkärin luona.

TMZ:n mukaan Eva on jo useavaiheisen poisto-operaation loppuvaiheessa. Viime keskiviikkoisella hoitokerralla Evan mukana oli sivuston mukaan myös nykyinen poikaystävä, näyttelijä Penelope Cruzin pikkuveli Eduardo Cruz." :x
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #1 : 03.03.2012 16:51:44 »
Tatuointimainoksia on TV-lähetykset pullollaan.  Ei ihme, jos nuoret ja vanhemmatkin siihen sortuvat.  Ei ole mukavaa sivullisenkaan katsella, entä sitten miten kauan niihin itse on tyytyväinen.  
Entä kasvojen kohotukset ja muut jutut, joita tehdään kauneuden nimissä?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Re: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #2 : 04.03.2012 10:06:20 »
Minun silmääni ei miellytä tatuoinnit, jotka peittävät esimerkiksi käsivarsista, jaloista tai jopa kasvoista suurimman osan. Onneksi sellaisten tatuointien kantajat kävelevät ulkoisilla mailla ja ovat useimmiten julkkiksia. Toki jokunen meilläkin. Kehonrakentajista heitä löytyneen paljonkin.

Joskus olen ajatellut, että jompaa kumpaa nilkkaani voisi kiertää hopeanvärinen tatuointi. Pidän pienessä juhlan silmässä nilkassani hopeaketjua, varsinkin kesällä. Kerran minulla oli ketjussa pieniä koruja ja pieni kilkatus kuului, kun kävelin. Itse kuulin! Olin kuin kaulaketjulla "merkityt" kotikissat!

Mutta oletan, että pysyn ketjukannassa. Jos tatuointiin kyllästyy, hankalaa ja kallistakin sen poistaminen on. Ja voi sattuakin!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

espen

  • Vieras
Vs: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #3 : 21.07.2012 18:06:02 »
Perhosharrastaja asialla.



Toisaaltaan jos harrastuksen suunta muuttuu, niin tulee aika kalliiksi poistaa noitakin?
« Viimeksi muokattu: 21.07.2012 18:11:57 kirjoittanut espen »

espen

  • Vieras
Vs: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #4 : 22.07.2012 17:07:14 »

Tatuointi peruutti keikan

STT, AFPBayreuthin musiikkijuhlissa Saksassa on kehkeytynyt skandaali venäläisen oopperalaulaja Jevgeni Nikitinin tatuoinnista. Nikitin ilmoitti lauantaina vetäytyvänsä Lentävä hollantilainen -oopperan solistin roolista hakaristitatuoinnistaan syntyneen kohun vuoksi.

Saksan television ZDF:n kulttuuriohjelmassa kiinnitettiin perjantaina huomiota Nikitinin hakaristitatuointiin, jonka päälle on tehty toinen tatuointi.

Otin nämä tatuoinnit, kun olin nuori. Se on yksi suurimmista virheistä elämässäni ja toivon, etten olisi koskaan ottanut niitä, entinen rockmuusikko Nikitin selitti.

http://www.aamulehti.fi/Kulttuuri/1194755988103/artikkeli/skandaali+oopperalaulajan+tatuoinnista+-+toivon+etten+olisi+koskaan+ottanut+niita+.html

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #5 : 22.07.2012 20:18:43 »
Luin saman jutun ja päivittelin nuoren miehen ajattelemattomuutta. Hakaristitatuointi  ::)
Urakin voi vaarantua nuoruuden tyhmyyden seurauksena.

Sinikka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #6 : 22.07.2012 22:49:02 »
Samaa mieltä olen minäkin.  (Vaikka välillä ihmettelen onko tähän syynä vain että olen vanha.) Hakaristit ovat historiaa. Omalta kohdaltani en ymmärrä mitä kukaan niillä viestittää. Ja tatuoinnit kaikkiaan kai (mielestäni) ovat aika tyhmiä. Niitä kun on kuulemma kovin vaikea sitten joskus poistaa. Ja elämä kun menee meillä kullakin omia teitään...

espen

  • Vieras
Vs: Varoituksen sana sinulle, jos aiot ottaa tatuoinnin
« Vastaus #7 : 23.07.2012 09:18:48 »
Aivan näin. Ihminen muuttuu elämänsä aikana ajatusmaailmaansa myöden. Täälläkin päin, eräässä liikkeessä on asiakaspalvelutehtävissä nätti vaalea tyttö, ehkäpä 18-20 v.

Hänellä on tatuoituna käsivarret lähes kokonaan. Sen lisäksi "tatseja" on tikattu rintojen yläosaan, jopa kaulaan saakka. Säärissä näkyy myös, eikä aivan pieniä jne. Ihan nätti tyttö muuten ja asiallisen tuntuinen, mutta tollainen määrä tatuointeja viestittää kyllä jostain muusta, kuin "kiltistä tytöstä"

Tulee vaan kova ja kallis urakka, jos sattuu mieli muuttumaan, kun vanhenee.

Näitä vanhoja, merta kiertäneitä merikarhuja, joilla oli ankkuri ja/tai sydän käsivarteen tatuoituna, niin heitä ymmärrän. Se oli siihen aikaan ikäänkuin ammatillinen Logo.