Keskustelualueet > Harrastukset

"pumpulin plikat" eli päivä mannekiinina

<< < (5/6) > >>

espen:

--- Lainaus käyttäjältä: snipe - 05.08.2012 18:30:56 ---Autanpa "pumpulia" hiukan ja liitän tuon hänen jo aiemmassa viestissänsä mainitsevansa kuvan mukaan tähän ketjuun niin ei tarvitse mennä etusivulle hakemaan sitä. EDIT: ja klikkaamalla kuva isommaksi.


--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli --- Pumpuli on se, jolla on hame haljennut ja joka yrittää sovitelle "hyvinmuodostunutta!" pohjettaan kuvaajaan päin. Laukku on "tuunattu" tyttöjen housunpuntista ja huivi peittää armeliaasti "allit".
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Mun miälestä "pumpuli" on parhaan näköinen, aristokraattisempi, kuin muut.

pumpuli:
Espen! Tämä ei oo missikisa!  >:(

Aikaisemmin, kun "pläsini" oli täällä esillä, pahoiteltiin, että "pumpuli" ei olekaan pieni, pyöreä blondi!  :-[

Olemme kaikki nättejä, ja ennen kaikkea ROHKEITA.

Haluamme viestittää ympäristöllemme, ettei ikätytönkään tarvitse olla "Twiggy" voidakseen nousta estradille.

Toinen viestmme on se, että kirpparit ja kierrätykset pursuaa kaunista, hyväkuntoista tavaraa. Ei tarvi mennä kaupungin kalleimpaan boutiqueen, voidakseen pukeutua nätisti.

Kirppariltamme saa kauniita, hyväkuntoisia, jopa muodikkaita vaatteita, kenkiä, laukkuja 1-5 euroa/kipale. Ale-aikaan voit täyttää ison muovikassin niin täyteen, kuin kantaa jaksat, 2 euroa/kassi. (Tämä ei oo mainos)

pumpuli:
Taas on se aika vuodesta, että vaatekaapeilla käy kova kuhina!  ::)

Loppukuussa supersuositut mannekiinit iskee taas.

Löysin jo "hippamekon". Olen saanut sen aikanaan ystävättäreltäni, nyt voin sen panna kiertoon. Toisena asuna on pitkä, musta halkiohame ja siihen keltainen blazer ( voi hitto näitä ulkolaisia nimityksiä). Kolmas asu on vielä hakusessa.  :-\

Aika kumma juttu, kun vaatteet kutistuu talven aikana vaatekaapissa!  ???

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli - 04.05.2013 21:20:06 ---Loppukuussa supersuositut mannekiinit iskee taas.
....
Aika kumma juttu, kun vaatteet kutistuu talven aikana vaatekaapissa!  ???

--- Lainaus päättyy ---

Saiskos kuvia kans?
Minen sitten tahdo löytää mitään sopivaa vaatekaupasta tai kirpparilta. Oliskohan syynä se, etten mene niihin kovin mielelläni...
Ongelmani vaatteitten koon suhteen on päinvastainen. Mulla on kaappi täynnä liian suuria vaatteita. Kas, mulle on käynyt kuin pyylle maailmanlopun edellä. Tiedät kai miten. ;D

pumpuli:
Päivitetäänpäs tämäkin ketju taas pitkästä aikaa.

Mannekiinien voittokulku jatkuu! Kaksi kertaa vuodessa on esiintyminen. Niinpä nyt taas loppukuussa.
"Kasvot" ovat jonkinverran vaihtuneet.

Viime keväältä on yksi nätti yhteispotretti. Yritän saada sen jossakin vaiheessa viisaampien avustuksella tänne.  :) ;) :D ;D 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta